Odpowiedz

Zablokowanie odbiorcy

Witam,

chciałbym się zapytać o to czy jest możliwość zablokowania konkretnego odbiorcy z pobierania z mojego konta pieniędzy. Chodzi oto, że na pewnej stronie internetowej założyłem konto oraz podałem numer karty i wszystkie dane i ten serwis pobiera opłaty. Nie jest tak jak wszystko po mojej myśli i chcąc uniknąć kolejnych niechcianych pobrań z mojego konta, zastanawiam się jak to zatrzymać/zablokować.

Z góry dziękuje.
Odpowiedz
0 Lajków
kuba197
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (18 043 wyświetleń)

Re.: Zablokowanie odbiorcy

Nie ma możliwości zablokowania odbiorcy. Możesz skontaktować się z odbiorcą płatności w celu anulowania subskrypcji.
Jeśli to nie pomoże, możesz zastrzec swoją kartę i zamówić w jej miejsce nową. Kartę możesz zastrzec przez Moje ING w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart lub telefonicznie: (32) 357 00 12.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
362
77
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (17 990 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

W poprzednim harmonogramie miałem wszystkie raty po 304zł. Dziś dostałem nowy harmonogram w którym najbliższa październikowa rata to 712zl a każda kolejna to 304zł. Dlaczego tak jest? Mam WIBOR 6, kol...

01-10-2022
sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Dosłam dziś w nocy  (godz.01:01) sms treści:

ING Bank Śląski:Nic się nie martw, Twoja karta jest już zastrzeżona ...

 

Nie zastrzegałam karty i w  Moim ING na szczęście karty są nadal aktywne.

 

Czy to błą

...

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy