19-09-2017 09:36
20-09-2017 09:57
Nie ma możliwości zablokowania odbiorcy. Możesz skontaktować się z odbiorcą płatności w celu anulowania subskrypcji.
Jeśli to nie pomoże, możesz zastrzec swoją kartę i zamówić w jej miejsce nową. Kartę możesz zastrzec przez Moje ING w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart lub telefonicznie: (32) 357 00 12.
O widzisz. Ja nie składałam reklamacji w tej sprawie, ale to chyba nie powinno być tak, że przedłużają tylko tym, co złożyli. Sprawdzę jutro albo pojutrze.
04-10-2023mi odpisali że przedłużą okres stały jak już wykorzystam wszystkie możliwe do zawieszenia raty kredytu
04-10-2023Moja ostatnia zawieszona wypada jutro.
04-10-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
8 | |
5 | |
5 | |
4 |