Odpowiedz

Zablokowanie odbiorcy

Witam,

chciałbym się zapytać o to czy jest możliwość zablokowania konkretnego odbiorcy z pobierania z mojego konta pieniędzy. Chodzi oto, że na pewnej stronie internetowej założyłem konto oraz podałem numer karty i wszystkie dane i ten serwis pobiera opłaty. Nie jest tak jak wszystko po mojej myśli i chcąc uniknąć kolejnych niechcianych pobrań z mojego konta, zastanawiam się jak to zatrzymać/zablokować.

Z góry dziękuje.
Odpowiedz
0 Lajków
kuba197
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (25 189 wyświetleń)

Re.: Zablokowanie odbiorcy

Nie ma możliwości zablokowania odbiorcy. Możesz skontaktować się z odbiorcą płatności w celu anulowania subskrypcji.
Jeśli to nie pomoże, możesz zastrzec swoją kartę i zamówić w jej miejsce nową. Kartę możesz zastrzec przez Moje ING w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart lub telefonicznie: (32) 357 00 12.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (25 136 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Cały czas pisze na czacie o odblokowanie konta i ponaglam myślałam że jesteście fajnym bankiem ale teraz już nie wiem pieniądze dzieci zablokować żal jedyne środki

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING, jeśli możesz się zalogować do usługi. Przez forum nie możemy sprawdzić informacji o Twoim koncie.

18-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Witam ja mam zablokowane konto od wczoraj a są na nim środki od dzieci nie mam dostępu by je wypłacić nawet nie wiem za co

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy