Odpowiedz

Zablokowanie odbiorcy

Witam,

chciałbym się zapytać o to czy jest możliwość zablokowania konkretnego odbiorcy z pobierania z mojego konta pieniędzy. Chodzi oto, że na pewnej stronie internetowej założyłem konto oraz podałem numer karty i wszystkie dane i ten serwis pobiera opłaty. Nie jest tak jak wszystko po mojej myśli i chcąc uniknąć kolejnych niechcianych pobrań z mojego konta, zastanawiam się jak to zatrzymać/zablokować.

Z góry dziękuje.
Odpowiedz
0 Lajków
kuba197
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (27 108 wyświetleń)

Re.: Zablokowanie odbiorcy

Nie ma możliwości zablokowania odbiorcy. Możesz skontaktować się z odbiorcą płatności w celu anulowania subskrypcji.
Jeśli to nie pomoże, możesz zastrzec swoją kartę i zamówić w jej miejsce nową. Kartę możesz zastrzec przez Moje ING w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart lub telefonicznie: (32) 357 00 12.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (27 055 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy