19-09-2017 09:36
20-09-2017 09:57
Nie ma możliwości zablokowania odbiorcy. Możesz skontaktować się z odbiorcą płatności w celu anulowania subskrypcji.
Jeśli to nie pomoże, możesz zastrzec swoją kartę i zamówić w jej miejsce nową. Kartę możesz zastrzec przez Moje ING w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo/Zastrzeganie i blokowanie czasowe kart lub telefonicznie: (32) 357 00 12.
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |