Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Witam,

posiadam wraz z żoną(współwłaścicielka) konto komfort, choć żona teoretycznie wszystko może zrobić co jest związana z prowadzeniem rachunku to wiąże się to zawsze z wizytą w oddziele, chociażby wyrobienie karty, zmiana dowodu itp. Jedną z przyczyn która nas skłoniła do założenia konta komfort jest właśnie możliwość posiadania współwłaściciela rachunku, może by tak wprowadzić obsługę (pożyczki, karty, ustawienia) współwłaściciela w bankowości internetowej, od razu konto komfort zrobiło by się atrakcyjniejsze.

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrekW
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-08-2017
Wiadomość 1 z 11 (28 583 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Wystarczy, że Twoja żona wyrobi sobie w dowolnym oddziale banku bezpłatny dostęp do bankowości elektronicznej. Posiadając własny login użytkownika żona będzie miała dostęp do wszystkich wspólnych produktów bankowych oraz będzie mogła zmieniać samodzielnie dane takie jak seria i numer dokumentu tożsamości czy też adres korespondencyjny. Pozwoli jej to również skorzystać z nowych produktów i usług w naszym banku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 11 (28 546 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Co nie zmienia faktu, że mając dostęp, własny login, do bankowości internetowej, nie będzie wspólnej obsługi na przykład poprzez łączenie rachunków walutowych z posiadanymi kartami do rachunku podstawowego. Tylko osoba, która założy taki rachunek i posiada kartę może ją połączyć. Drugi współwłaściciel już tego nie zrobi. Spory minus na fajnym produkcie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 11 (28 294 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Usługę bankowości internetowej wydajemy imiennie.  Tylko osoba, dla której usługa została wydana, może się zalogować i dokonywać zmian online.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 11 (28 208 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Mamy wspólny rachunek PLN i karty do niego.

Założyłem konto walutowe. Chciałbym aby i ono było współdzielone (pełnomocnictwo) i można było korzystać z niego płacąc obiema kartami.

Jestem pełnomocnikiem do konta. Jednocześnie mam dostęp do kart tej osoby, mogę nimi zarządzać. W przypadku "zastrzeżenia" jest to może i dobre rozwiązanie, w przypadku jakiego incydentu, mogę na jej prośbę na przykład zastrzec ją. Ale czy będąc pełnomocnikiem mogę zmieniać jej limity na karcie? Tutaj mamy tak wielki zakres uprawnień, a w przypadku wspólnego konta (patrzę na to ogólnie, jako my - bank, a nie jeden rachunek, dlatego zdecydowaliśmy się na Komfort), więc postanawiamy założyć konto w Euro i podpiąć karty aby były "wielowalutowe". Nie można tego zrobić.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 11 (28 187 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Możesz zmienić limit transakcyjny na karcie pełnomocnika lub współposiadacza, dzwoniąc na naszą infolinię. Dziękujemy za sugestie, dotyczącą podpinania kart do rachunków. Obecnie, może to zrobić każdy w swojej usłudze, dla swojej karty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 11 (28 128 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia


AgnieszkaS pisze:

[...] sugestie, dotyczącą podpinania kart do rachunków. Obecnie, może to zrobić każdy w swojej usłudze, dla swojej karty.


Żona widzi rachunek walutowy. Ale swojej karty, która ma do naszego wspólnego konta ROR nie może podpiąć.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 11 (27 959 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

@Konto usunięte Faktycznie, pełnomocnik do konta walutowego nie może go podpiąć pod swoją kartę. 

Rozwiązaniem w Waszym przypadku byłaby zmiana konta walutowego z indywidualnego na wspólny. Wtedy każdy ze współwłaścicieli będzie mógł podpiąć to konto do swojej karty Visa.

Zmiany możecie dokonać w najbliższym oddziale naszego banku

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 8 z 11 (27 895 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Czyli zmiana z Pełnomocnika na Wspólnika, a co za tym idzie wizyta w oddziale.

Wydawało mi się, że dla Komfortu będzie można takie rzeczy załatwiać online.

Byliśmy raz w oddziale, załatwiliśmy formalności. Chcemy wspólne konto walutowe z podpiętymi kartami. Zapada wewnętrzna decyzja. Jedna z osób loguje się, przechodzi procedurę założenia rachunku, wskazuje współwłaściciela i temat zamknięty.

Pytanie teraz czy to ograniczenia systemu czy względy formalne (prawne) zabraniają takiego działania.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 11 (27 893 wyświetleń)

Re.: Obsługa współwłaściciela w bankowości internetowej-sugestia

Decydując się na przekształcenie konta we wspólne wymagana jest wizyta w oddziale banku, ponieważ należy zmienić formę zawartej umowy. Przez bankowość internetową nie ma takiej możliwości.

--------

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 10 z 11 (27 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy