08-11-2017 07:26
09-11-2017 08:04
Jeżeli w oddziale potwierdziłeś swoje dane (np. przez dowód osobisty), to zostałeś w pełni zweryfikowany. Mając tzw. umowę ramową do zawierania umów przez bankowość możesz otwierać nowe produkty bez wizyty w naszym oddziale.
Trudno mi powiedzieć, dlaczego Nest Bank odrzucił Twój wniosek o otwarcie konta. Proszę, spróbuj skontaktować się jeszcze raz z Nest Bankiem.
28-12-2017 09:53
Być może weryfikowany jest jedynie status założenia konta, a nie aktualny stan potwierdzenia tożsamości.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |