Odpowiedz

Konto w Moim ING

Dzień dobry,

Czy konto osobiste Komfort założone przez Moje ING jest traktowane jako w pełni zweryfikowane? Próbowałem otworzyć przelewem konto w Nest Banku. Ten jednak odrzucił przelew, bo konto z którego wysłano przelew było również otwarto przelewem. Sęk w tym, że otwarto je w Moim ING, a moja tożsamość była weryfikowana w oddziale podczas zakładania serwisu HaloŚląski i innego konta OKO a wraz z nim bankowości internetowej. Co zrobić w tej sytuacji?
Odpowiedz
0 Lajków
jakubus03
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
04-11-2017
Wiadomość 1 z 3 (10 896 wyświetleń)

Re: Konto w Moim ING

Jeżeli w oddziale potwierdziłeś swoje dane (np. przez dowód osobisty), to zostałeś w pełni zweryfikowany. Mając tzw. umowę ramową do zawierania umów przez bankowość możesz otwierać nowe produkty bez wizyty w naszym oddziale.

Trudno mi powiedzieć, dlaczego Nest Bank odrzucił Twój wniosek o otwarcie konta. Proszę, spróbuj skontaktować się jeszcze raz z Nest Bankiem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (10 814 wyświetleń)

Re: Konto w Moim ING

Być może weryfikowany jest jedynie status założenia konta, a nie aktualny stan potwierdzenia tożsamości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (10 242 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy