08-11-2017 07:26
09-11-2017 08:04
Jeżeli w oddziale potwierdziłeś swoje dane (np. przez dowód osobisty), to zostałeś w pełni zweryfikowany. Mając tzw. umowę ramową do zawierania umów przez bankowość możesz otwierać nowe produkty bez wizyty w naszym oddziale.
Trudno mi powiedzieć, dlaczego Nest Bank odrzucił Twój wniosek o otwarcie konta. Proszę, spróbuj skontaktować się jeszcze raz z Nest Bankiem.
28-12-2017 09:53
Być może weryfikowany jest jedynie status założenia konta, a nie aktualny stan potwierdzenia tożsamości.
Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.
26-07-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
12 | |
8 | |
8 | |
8 |