Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Mam podobna sytuacje, konto zablokowane i brak możliwości zapłacenia czynszu za mieszkanie!

Owszem, ostrzeżenie o ważności dowodu osobistego się pojawiło ale nie było ostrzeżenia o blokadzie dostępu do środków na koncie! 

Jestem klientem banku od 17 lat, teraz zastanawiam się nad zamknięciem konta.

 

mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 31 z 92 (17 998 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Do tego blokujecie możliwość zalogowania się do profilu zaufanego, czyli nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego. To niepoważne.

Odpowiedz
0 Lajków
mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 32 z 92 (17 986 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

W Logo banku możemy przeczytać "Licza się ludzie" to jest pułapka dla ludzi którzy ccą otworzyć sobie konto w ING

Bank Śląski . Bank Wychodzi z założenia mamy cię to zniszczymy cię. Takie powinno być logo tego banku.

Ja czękam juz tydzień na odpowidz z info linii i ciągle jest brak jakiejś konstruktywnej odpowiedzi.

Blokada konta istnieje i nic się wtym kierunku nie dzieje. Firma ponosi stratyty przez menadżerski "beton"

który istnieje  w tym banku. Zgodnie z logo ludzie pracujący w tym banku mają się dobrze.Ciekawe jak długo

będę czekał na jakąkolwiek odpowiedź w sprawie blokady konta. Dlatego wszyskim polecam dobrze się zastanowić przedotworzeniem konta w banku który klientów ma za nic - ale liczą ludzie pracujący w banku.

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 33 z 92 (17 859 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Odpowiedź na reklamację można sprawdzić przez telefon. Prosimy o kontakt ze specjalistami z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00) lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (przez całą dobę).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
769
171
04-09-2015
Wiadomość 34 z 92 (17 851 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@mickli Jeżeli Twój dowód stracił już ważność to nie będzie można potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
769
171
04-09-2015
Wiadomość 35 z 92 (17 874 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Po tygodniowym oczekiwaniu ludzie z Banku ING łaskaie udzielili mi opowiedzi na złozoną reklamację

Oto przedstawiam tą odpowiedż

Panie Wiesławie,

w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu naszą odpowiedź:

Panie Wiesławie,

data ważności Pana dowodu tożsamości wygasła 4 września. 6 miesięcy przed upływem tej daty wysłaliśmy informację (poprzez MojeING) o konieczności aktualizacji dowodu tożsamości. Na miesiąc przed upływem tej daty przesłaliśmy dodatkowe powiadomienie.

Zgodnie z przepisami prawa mamy obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Polega to na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości. Podstawą prawną jest Ustawa [1].

Identyfikacja osoby, która składa dyspozycję, możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument - dowód osobisty albo paszport [2]. Jeżeli nie potwierdzimy Pana tożsamości na podstawie jednego
z tych dokumentów, nie będzie Pan mógł złożyć dyspozycji przelewu [3]. Dowód tożsamości lub paszport, którego data ważności wygasła, jest nieważnym dokumentem.

 

Dlatego prosimy o zaktualizowanie dokumentu i danych w systemie. Może to Pan zrobić:
- poprzez usługę bankowości internetowej,
- poprzez naszą infolinię lub
- w dowolnym naszym oddziale.

 

Nie blokujemy Panu możliwości wykonania przelewu. Nie zablokowaliśmy też Pana kont. Do czasu otrzymania nowego dokumentu tożsamości może Pan realizować płatności w naszym oddziale. Pracownik oddziału zweryfikuje Pana tożsamość na podstawie innego dokumentu ze zdjęciem. Może Pan także przedłożyć kopię wniosku o wydanie nowego dowodu tożsamości.

 

Z wyrazami szacunku
Specjalista ds. Relacji z Klientem

 

Zgodnie z ochroną danych osobowych pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe pracownika który udzielił odpowiedzi na moją reklamację.

W piśmie czytamy że bank 6 miesięcy temu przypominał mi o końcu ważności mijego dowodu osobistego

Przedłożę teraz jedą z wiadomości które były ważne dla banku ale nie dla mnie

 

Dzień dobry,

Dziękujemy za aktywację i korzystanie z Moje ING. Już wiesz, że bankowość internetowa to oszczędność czasu i pieniędzy, a w ING niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Przedsiębiorcy, którzy korzystają z systemu bankowości internetowej mogą otrzymać komplet 100 wizytówek firmowych, gratis!

Aby wysłać zamówienie konieczne będzie wpisanie jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Pamiętaj, że kod jest ważny tylko przez 2 miesiące od daty wysłania przez bank niniejszej wiadomości.

 

Zamów już dzisiaj swoje wizytówki wypełniając formularz

 

Zamówione wizytówki zostaną dostarczone na podany przez Ciebie adres, najdalej do 3 tygodni od złożenia zamówienia.

 

Zobacz Regulamin promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy”  

 

Z pozdrowieniami,

Zespół ING Banku Śląskiego

To jet informacja jaka dostałem 6 miesięcy temu w sprawie ważności dowodu osobistego. Gdybym zamówił te wizytówki to teraz konto bankowości internetowej

działałoby dalej.

A wiec Bank cały czas wprowadza klienów w błąd  jak mozna  mieć zaufanie do takiego Banku ????

Do dzisiaj brak jest dobrej woli ze strony Banku. Jak cztamy w odpowiedzi na reklamację  bank w swoim oddziale zrealizuje moje przelewy mimo że dokumenty

stwierdzające moją tożsamość są nieważne czyż to nie jest bezczelność , formalnie mam zblokowane przelewy internetowe natomiast w oddziale jeśli

zapłacę to Bank nie widzi  nie ważności dokumentu i zrealizuje przelew za opłatę. Jest to czysty zysk dla banku . Czyli jak widać ten bank nie jaest "Dla ludzi"

Jak składałem wniosek o nowy dowód osobisty Pani w urzędzie powiedziała że czas oczekiwania na nowy dowód to około 1 miesiąca.Na pytanieczy stary dowód

może posłużyć do wykonywania kroków prany odpowiedz Pani w urzędzie była absolutnie nie  natomiast w tym banku jest to możliwe jak stwerdza Pani specjalistka

w odpowiedzi na moją reklamację.Czyli w Banku ING istnięją różne spojrzenia na prawdę Bo jęśli chodzi okonto internetowe brak ważnosci uniemozliwia

wykonanie działań to jesli chodzi o przlew w Banku to nikomu to nie przeszkadza bo klient płaci kasę

Pozdrawiam

Wiesław

 

 

 
 

 

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 36 z 92 (17 808 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@AgnieszkaBi Zgadza się,  jeżeli próbujemy to zrobić przez ING, to się nie uda!

Aktywowałem dostęp do Profilu Zaufanego z innego banku, skutkuje to dezaktywacja dostępu i utworzeniem go na nowo, następnie złożyłem wniosek o dowód osobisty i podpisałem go. 

Mam konta w 4 bankach i tylko ING ma tak restrykcyjną interpretacje prawa. W innych bankach, mogę wykonywać przelewy i aktywować dostęp do profilu zaufanego. 

Odpowiedz
0 Lajków
mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 37 z 92 (17 828 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Pierwszą rzeczą jaką zrobię po wyrobieniu nowego dowodu osobistego będzie zamknięcie konta mojego i rodziców.

PomiDorka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
13-09-2017
Wiadomość 38 z 92 (17 769 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Również rozglądam się za innym bankiem  z powodu tej blokady. Czas się rozstać. Po latach.

niespodzianka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
20-09-2017
Wiadomość 39 z 92 (17 251 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych wynika, iż każdy pełnoletni obywatel polski zamieszkały w Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadać dowód osobisty od ukończenia 18. roku życia. Uchylający się od tego obowiązku popełnia wykroczenie i może wobec tego podlegać karze ograniczenia wolności lub grzywny.

Operując w banku dokumentem, który utracił ważność popełnia się wykroczenie. Dlatego Bank dba o to, by znacznie wcześniej poinformować o tym fakcie, informując również jakie są tego skutki, a kiedy sam dokument wygaśnie, zapobiega dla dobra Klienta by do takiego wykroczenia nie doszło. Bankowość to tak samo jak oddział, czy infolinia - bank, tylko że w formie online.

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 40 z 92 (17 081 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG Szkoda, że tak uważasz. Wiele zmian, które wprowadziliśmy są odpowiedzią właśnie na opinie naszych klientów.
tomgacz Nie umożliwiamy edycji prezentowania ofert  marketingowych na ekranie po zalogow

...

28-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w aplikacji w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną o

...

28-02-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbyci

...

28-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy