Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
Witam
Po tygodniowym oczekiwaniu ludzie z Banku ING łaskaie udzielili mi opowiedzi na złozoną reklamację
Oto przedstawiam tą odpowiedż
Panie Wiesławie,
w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu naszą odpowiedź:
Panie Wiesławie,
data ważności Pana dowodu tożsamości wygasła 4 września. 6 miesięcy przed upływem tej daty wysłaliśmy informację (poprzez MojeING) o konieczności aktualizacji
Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego
Witam
Chciałem dalej poruszyć temat waznosci dowodu osobistego. Dlaczego Bank nie sprawdza Waznosci dowodu osobistego przy wypłatach z bankomatu. Przeciez mozna wypłacić bardzo duże pieniądze dla ' Terorystów"
Myśle że główną przyczyna blokady jest dodatkowy zarobek banku przy realizacji przelewu w banku .
Taki przelew można wykonać przy nieważnym dokumencie i bank za kazdy przelew pobiera opłate w