01-09-2017 21:02
@drugi Tak jak napisaliśmy wcześniej, jeżeli dokument tożsamości jest nieważny to blokujemy możliwość wykonywania przelewów przez bankowość elektroniczną. Klient nadal może korzystać z karty płatniczej do swojego konta. Jeżeli uważasz, że w Twoim przypadku nie pojawiło się powiadomienie o końcu ważności Twojego dokumentu tożsamości to prosimy napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy to.
01-09-2017 22:33
02-09-2017 21:51
Kwestie dotyczące podstawy prawnej, która nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości wyjaśniliśmy już w poprzednich postach w tym wątku. Ustawa, o której wspominaliśmy mówi również o tym, że dokumentem tożsamości może być ważny dowód osobisty lub paszport. Przykro nam, że nie zgadzasz się z tymi ustaleniami i ciężko nam się odnieść do tego dlaczego inne banki nie stosują takiej weryfikacji.
Sugestie odnośnie powiadomień wysyłanych do klientów i ich treści przekazałem do osób zajmujących się tym tematem.
06-09-2017 00:36
Witam
Chciałem dalej poruszyć temat waznosci dowodu osobistego. Dlaczego Bank nie sprawdza Waznosci dowodu osobistego przy wypłatach z bankomatu. Przeciez mozna wypłacić bardzo duże pieniądze dla ' Terorystów"
Myśle że główną przyczyna blokady jest dodatkowy zarobek banku przy realizacji przelewu w banku .
Taki przelew można wykonać przy nieważnym dokumencie i bank za kazdy przelew pobiera opłate w wysokości
9 zł ---- to jest czysty interes dla banku. Wtedy ważność dowodu jest nie potrzebna. Dlatego bank nie powiadamia
nikogo o końcu ważności dowodu ososobistego jek było w mim przypadku.. Czyli reasumując jest to czysty zysk
dla banku. Tylko bank zapomina ze istniej konkurencj , notawnia tego banku spadaja i musi na czymś zarobić pieniadze
aby wyrównać stratę klientów.Bank w swojej reklamie podaje słowami aktora Marka Kondrata że jest bankiem dla ludzi
Ale całkowici mija się to z prawdą.
Pozdrawiam
Wiesław
06-09-2017 21:18
Przed utratą ważności dokumentu tożsamości staramy się uprzedzać o tym klientów m.in informujemy, o tym że bez aktualnego dokumentu:
• nie zrobisz przelewów ani innych transakcji przez bankowość internetową,
• nie podpiszesz umów o nowe produkty.
Jeśli nie zgadzasz się z opłatą naliczoną w oddziale banku za realizację przelewu to możesz to zareklamować. Reklamację możesz złożyć w swojej bankowości internetowej, telefonicznie - 32 357 00 69, lub w oddziale.
06-09-2017 22:18
Witam
Taka możliwość nie istnieje reklamacje na opłatę są z góry odrzucane przeciez bank z tego czerpie dochód gdyż jege akcje w rankingach spadają.
Tylko ten bank blokuje transakcje internetowe. Pozostałe banki dla firm nie stosują tej blokady a więc polecam zmiane banku kazdej firmie.
Pozostałe banki blokują przelewy w siedzibie banku gdyż nieważny dokument nie uprawnia do takiego do takiego przelewu----przecież stracił ważność jak można sprawdzić
klienta. Natomiast przelewy internetowe mają login i hasło które zna klient który podpisał umowe oraz ma telefon na który dostaje SMS z potwierdzeniem.
Przecież łatwiej jest wypłacić "teroryscie " pieniadze biorąc je z bakomatu niż zrobić mu przlew bankowy który gdzie te pieniadze musi gdzies odebrać.
08-09-2017 12:13
Wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta.
Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport).
Jednocześnie, dostęp do bankowości internetowej nie jest blokowany tj. możesz się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad.
08-09-2017 19:10
Witam
Twoja odpowiedż jest bardzo śmieszna , nie wiem czy ta wodpowieź ktoś Ci napisał
czy jest to twoja twórczość , zato że otrzymujesz wynagrodzenie od Twojego pracodawcy.
Musisz sie troche podszkolić w tym temacie.Ja w znam tematykę bankowości
internetowej i wiem na czym ona polega.Ukończyłem dwa fakultey na znanej Krakowskiej
uczenik i jestem informatykiem i elektronikem i znam sie dobrze na zabezpiczeniach
bankowych.Zanim zbierzesz głos nastepnym razem zastanów sie co piszesz.
Może trochę ci wyjasnię że bankowość internetowa nie polega na posiadaniu dostępu do konta
internetowego w banku ale również i to przede wszystkim do robienia operacji finansowych na tym
koncie --czego zostałem pozbawiony niezgodnie z prawem. Będac włascicielem firmy muszę dokonywc przelewów
na konta firm które współpracuja z moją firmą oraz również płacić płatności należne ZUS oraz US czego pozbawiła
mnie blokada konta internetowego w Waszym Banku. To naraża moją firmę na daleko idące problemy które moj prawnik przerzuci na Wasz bank.
Oczywisci piszesz w swojej odpowiedzi Cytuję "Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport)..Jak to się ma ze pani w banku powiedziała że mogę wykonać przelewy przy okienku
legitymując się nieważnym dowodem za jedyne 9zł.Czyli reasumując warunki blokady można wstrzymać za 9 zł. Czyli widzimy tutaj
daleko idąca ignoranję banku zależną od kwoty jaką klient zapłaci. w tym wypadu 9 zł. Zaden Bank w Krakowie nie dokona przelewu w okienku
bez waznego dowodu osobistego tylko ING Bank Śląski, zaden bank w Krakowie nie zablukuje konta internetowego firmie która musi dokonywać
przelewów. Każdy rozgarnięty człowiek wie że do identyfikacji właściela konta służy Login jaki został mu nadany w momenie założenia konta ,Hasło
oraz najważniejsz telefon na który dostaje SMS do potwirdzenia konta. Do identyfikacji klenta internetowego muszę cię oświecić nie stosuje się skanu dowodo osobistego i przkaż to swojemu kierownictwu któremu troche brak wiedzy w dobie 21 wieku.
Pozdrawiam
Wiesław
09-09-2017 19:23
Przykro mi z powodu opisanej przez Ciebie sytuacji i problemów z tym związanych, jednak przez forum społeczności nie będziemy mogli tego rozwiązać.
Jeżeli uważasz, że nasze regulacje nie są zgodne z prawem, zachęcam do złożenia reklamacji:
09-09-2017 22:48
Witam
Reklamację już złozyłem w poniedziałek i od tego czasu nić się nie zmieniło . Reklamacje w Waszym banku to "pic" na przedłużenie czasu.
Ludzie z Waszego Banku którzy juz odpowiadali na moje wpisy są bardo słabi jeśli chodzi o bankowośc internetową , nie moją o tym "zielonego
pojęcia " jak menadżerowie tego banku są chyba z czasów głebokiego PRL-u. . Takie sprawy jak blokada konta internetowego powiny być załatwiane od ręki.
Bank w który pracujesz i dostaje z wynagrodzenie nie jest nic wart. Nie szanuje swoich klientów. Proponowałem różne rowiązania tego problemu ale żaden nie został
zrealizowany a wię ja i moi koledzy informatycy rozpoczynay "reklamę "twojego Banku w intrnecie.
Pozdrawiam
Orkisz Wiesław
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |