01-09-2017 21:02
@drugi Tak jak napisaliśmy wcześniej, jeżeli dokument tożsamości jest nieważny to blokujemy możliwość wykonywania przelewów przez bankowość elektroniczną. Klient nadal może korzystać z karty płatniczej do swojego konta. Jeżeli uważasz, że w Twoim przypadku nie pojawiło się powiadomienie o końcu ważności Twojego dokumentu tożsamości to prosimy napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy to.
01-09-2017 22:33
02-09-2017 21:51
Kwestie dotyczące podstawy prawnej, która nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości wyjaśniliśmy już w poprzednich postach w tym wątku. Ustawa, o której wspominaliśmy mówi również o tym, że dokumentem tożsamości może być ważny dowód osobisty lub paszport. Przykro nam, że nie zgadzasz się z tymi ustaleniami i ciężko nam się odnieść do tego dlaczego inne banki nie stosują takiej weryfikacji.
Sugestie odnośnie powiadomień wysyłanych do klientów i ich treści przekazałem do osób zajmujących się tym tematem.
06-09-2017 00:36
Witam
Chciałem dalej poruszyć temat waznosci dowodu osobistego. Dlaczego Bank nie sprawdza Waznosci dowodu osobistego przy wypłatach z bankomatu. Przeciez mozna wypłacić bardzo duże pieniądze dla ' Terorystów"
Myśle że główną przyczyna blokady jest dodatkowy zarobek banku przy realizacji przelewu w banku .
Taki przelew można wykonać przy nieważnym dokumencie i bank za kazdy przelew pobiera opłate w wysokości
9 zł ---- to jest czysty interes dla banku. Wtedy ważność dowodu jest nie potrzebna. Dlatego bank nie powiadamia
nikogo o końcu ważności dowodu ososobistego jek było w mim przypadku.. Czyli reasumując jest to czysty zysk
dla banku. Tylko bank zapomina ze istniej konkurencj , notawnia tego banku spadaja i musi na czymś zarobić pieniadze
aby wyrównać stratę klientów.Bank w swojej reklamie podaje słowami aktora Marka Kondrata że jest bankiem dla ludzi
Ale całkowici mija się to z prawdą.
Pozdrawiam
Wiesław
06-09-2017 21:18
Przed utratą ważności dokumentu tożsamości staramy się uprzedzać o tym klientów m.in informujemy, o tym że bez aktualnego dokumentu:
• nie zrobisz przelewów ani innych transakcji przez bankowość internetową,
• nie podpiszesz umów o nowe produkty.
Jeśli nie zgadzasz się z opłatą naliczoną w oddziale banku za realizację przelewu to możesz to zareklamować. Reklamację możesz złożyć w swojej bankowości internetowej, telefonicznie - 32 357 00 69, lub w oddziale.
06-09-2017 22:18
Witam
Taka możliwość nie istnieje reklamacje na opłatę są z góry odrzucane przeciez bank z tego czerpie dochód gdyż jege akcje w rankingach spadają.
Tylko ten bank blokuje transakcje internetowe. Pozostałe banki dla firm nie stosują tej blokady a więc polecam zmiane banku kazdej firmie.
Pozostałe banki blokują przelewy w siedzibie banku gdyż nieważny dokument nie uprawnia do takiego do takiego przelewu----przecież stracił ważność jak można sprawdzić
klienta. Natomiast przelewy internetowe mają login i hasło które zna klient który podpisał umowe oraz ma telefon na który dostaje SMS z potwierdzeniem.
Przecież łatwiej jest wypłacić "teroryscie " pieniadze biorąc je z bakomatu niż zrobić mu przlew bankowy który gdzie te pieniadze musi gdzies odebrać.
08-09-2017 12:13
Wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta.
Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport).
Jednocześnie, dostęp do bankowości internetowej nie jest blokowany tj. możesz się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad.
08-09-2017 19:10
Witam
Twoja odpowiedż jest bardzo śmieszna , nie wiem czy ta wodpowieź ktoś Ci napisał
czy jest to twoja twórczość , zato że otrzymujesz wynagrodzenie od Twojego pracodawcy.
Musisz sie troche podszkolić w tym temacie.Ja w znam tematykę bankowości
internetowej i wiem na czym ona polega.Ukończyłem dwa fakultey na znanej Krakowskiej
uczenik i jestem informatykiem i elektronikem i znam sie dobrze na zabezpiczeniach
bankowych.Zanim zbierzesz głos nastepnym razem zastanów sie co piszesz.
Może trochę ci wyjasnię że bankowość internetowa nie polega na posiadaniu dostępu do konta
internetowego w banku ale również i to przede wszystkim do robienia operacji finansowych na tym
koncie --czego zostałem pozbawiony niezgodnie z prawem. Będac włascicielem firmy muszę dokonywc przelewów
na konta firm które współpracuja z moją firmą oraz również płacić płatności należne ZUS oraz US czego pozbawiła
mnie blokada konta internetowego w Waszym Banku. To naraża moją firmę na daleko idące problemy które moj prawnik przerzuci na Wasz bank.
Oczywisci piszesz w swojej odpowiedzi Cytuję "Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport)..Jak to się ma ze pani w banku powiedziała że mogę wykonać przelewy przy okienku
legitymując się nieważnym dowodem za jedyne 9zł.Czyli reasumując warunki blokady można wstrzymać za 9 zł. Czyli widzimy tutaj
daleko idąca ignoranję banku zależną od kwoty jaką klient zapłaci. w tym wypadu 9 zł. Zaden Bank w Krakowie nie dokona przelewu w okienku
bez waznego dowodu osobistego tylko ING Bank Śląski, zaden bank w Krakowie nie zablukuje konta internetowego firmie która musi dokonywać
przelewów. Każdy rozgarnięty człowiek wie że do identyfikacji właściela konta służy Login jaki został mu nadany w momenie założenia konta ,Hasło
oraz najważniejsz telefon na który dostaje SMS do potwirdzenia konta. Do identyfikacji klenta internetowego muszę cię oświecić nie stosuje się skanu dowodo osobistego i przkaż to swojemu kierownictwu któremu troche brak wiedzy w dobie 21 wieku.
Pozdrawiam
Wiesław
09-09-2017 19:23
Przykro mi z powodu opisanej przez Ciebie sytuacji i problemów z tym związanych, jednak przez forum społeczności nie będziemy mogli tego rozwiązać.
Jeżeli uważasz, że nasze regulacje nie są zgodne z prawem, zachęcam do złożenia reklamacji:
09-09-2017 22:48
Witam
Reklamację już złozyłem w poniedziałek i od tego czasu nić się nie zmieniło . Reklamacje w Waszym banku to "pic" na przedłużenie czasu.
Ludzie z Waszego Banku którzy juz odpowiadali na moje wpisy są bardo słabi jeśli chodzi o bankowośc internetową , nie moją o tym "zielonego
pojęcia " jak menadżerowie tego banku są chyba z czasów głebokiego PRL-u. . Takie sprawy jak blokada konta internetowego powiny być załatwiane od ręki.
Bank w który pracujesz i dostaje z wynagrodzenie nie jest nic wart. Nie szanuje swoich klientów. Proponowałem różne rowiązania tego problemu ale żaden nie został
zrealizowany a wię ja i moi koledzy informatycy rozpoczynay "reklamę "twojego Banku w intrnecie.
Pozdrawiam
Orkisz Wiesław
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |