10-09-2017 11:48
Mam podobna sytuacje, konto zablokowane i brak możliwości zapłacenia czynszu za mieszkanie!
Owszem, ostrzeżenie o ważności dowodu osobistego się pojawiło ale nie było ostrzeżenia o blokadzie dostępu do środków na koncie!
Jestem klientem banku od 17 lat, teraz zastanawiam się nad zamknięciem konta.
10-09-2017 12:24
Do tego blokujecie możliwość zalogowania się do profilu zaufanego, czyli nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego. To niepoważne.
11-09-2017 11:17
Witam
W Logo banku możemy przeczytać "Licza się ludzie" to jest pułapka dla ludzi którzy ccą otworzyć sobie konto w ING
Bank Śląski . Bank Wychodzi z założenia mamy cię to zniszczymy cię. Takie powinno być logo tego banku.
Ja czękam juz tydzień na odpowidz z info linii i ciągle jest brak jakiejś konstruktywnej odpowiedzi.
Blokada konta istnieje i nic się wtym kierunku nie dzieje. Firma ponosi stratyty przez menadżerski "beton"
który istnieje w tym banku. Zgodnie z logo ludzie pracujący w tym banku mają się dobrze.Ciekawe jak długo
będę czekał na jakąkolwiek odpowiedź w sprawie blokady konta. Dlatego wszyskim polecam dobrze się zastanowić przedotworzeniem konta w banku który klientów ma za nic - ale liczą ludzie pracujący w banku.
11-09-2017 11:48
Odpowiedź na reklamację można sprawdzić przez telefon. Prosimy o kontakt ze specjalistami z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00) lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (przez całą dobę).
11-09-2017 12:16
@mickli Jeżeli Twój dowód stracił już ważność to nie będzie można potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.
12-09-2017 08:24
Witam
Po tygodniowym oczekiwaniu ludzie z Banku ING łaskaie udzielili mi opowiedzi na złozoną reklamację
Oto przedstawiam tą odpowiedż
Panie Wiesławie,
w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu naszą odpowiedź:
Panie Wiesławie, |
data ważności Pana dowodu tożsamości wygasła 4 września. 6 miesięcy przed upływem tej daty wysłaliśmy informację (poprzez MojeING) o konieczności aktualizacji dowodu tożsamości. Na miesiąc przed upływem tej daty przesłaliśmy dodatkowe powiadomienie. Zgodnie z przepisami prawa mamy obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Polega to na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości. Podstawą prawną jest Ustawa [1]. Identyfikacja osoby, która składa dyspozycję, możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument - dowód osobisty albo paszport [2]. Jeżeli nie potwierdzimy Pana tożsamości na podstawie jednego
Dlatego prosimy o zaktualizowanie dokumentu i danych w systemie. Może to Pan zrobić:
Nie blokujemy Panu możliwości wykonania przelewu. Nie zablokowaliśmy też Pana kont. Do czasu otrzymania nowego dokumentu tożsamości może Pan realizować płatności w naszym oddziale. Pracownik oddziału zweryfikuje Pana tożsamość na podstawie innego dokumentu ze zdjęciem. Może Pan także przedłożyć kopię wniosku o wydanie nowego dowodu tożsamości.
Z wyrazami szacunku
Zgodnie z ochroną danych osobowych pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe pracownika który udzielił odpowiedzi na moją reklamację. W piśmie czytamy że bank 6 miesięcy temu przypominał mi o końcu ważności mijego dowodu osobistego Przedłożę teraz jedą z wiadomości które były ważne dla banku ale nie dla mnie
Dzień dobry, Dziękujemy za aktywację i korzystanie z Moje ING. Już wiesz, że bankowość internetowa to oszczędność czasu i pieniędzy, a w ING niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Przedsiębiorcy, którzy korzystają z systemu bankowości internetowej mogą otrzymać komplet 100 wizytówek firmowych, gratis! Aby wysłać zamówienie konieczne będzie wpisanie jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Pamiętaj, że kod jest ważny tylko przez 2 miesiące od daty wysłania przez bank niniejszej wiadomości.
Zamów już dzisiaj swoje wizytówki wypełniając formularz
Zamówione wizytówki zostaną dostarczone na podany przez Ciebie adres, najdalej do 3 tygodni od złożenia zamówienia.
Zobacz Regulamin promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy”
Z pozdrowieniami, Zespół ING Banku Śląskiego To jet informacja jaka dostałem 6 miesięcy temu w sprawie ważności dowodu osobistego. Gdybym zamówił te wizytówki to teraz konto bankowości internetowej działałoby dalej. A wiec Bank cały czas wprowadza klienów w błąd jak mozna mieć zaufanie do takiego Banku ???? Do dzisiaj brak jest dobrej woli ze strony Banku. Jak cztamy w odpowiedzi na reklamację bank w swoim oddziale zrealizuje moje przelewy mimo że dokumenty stwierdzające moją tożsamość są nieważne czyż to nie jest bezczelność , formalnie mam zblokowane przelewy internetowe natomiast w oddziale jeśli zapłacę to Bank nie widzi nie ważności dokumentu i zrealizuje przelew za opłatę. Jest to czysty zysk dla banku . Czyli jak widać ten bank nie jaest "Dla ludzi" Jak składałem wniosek o nowy dowód osobisty Pani w urzędzie powiedziała że czas oczekiwania na nowy dowód to około 1 miesiąca.Na pytanieczy stary dowód może posłużyć do wykonywania kroków prany odpowiedz Pani w urzędzie była absolutnie nie natomiast w tym banku jest to możliwe jak stwerdza Pani specjalistka w odpowiedzi na moją reklamację.Czyli w Banku ING istnięją różne spojrzenia na prawdę Bo jęśli chodzi okonto internetowe brak ważnosci uniemozliwia wykonanie działań to jesli chodzi o przlew w Banku to nikomu to nie przeszkadza bo klient płaci kasę Pozdrawiam Wiesław
|
12-09-2017 16:31
@AgnieszkaBi Zgadza się, jeżeli próbujemy to zrobić przez ING, to się nie uda!
Aktywowałem dostęp do Profilu Zaufanego z innego banku, skutkuje to dezaktywacja dostępu i utworzeniem go na nowo, następnie złożyłem wniosek o dowód osobisty i podpisałem go.
Mam konta w 4 bankach i tylko ING ma tak restrykcyjną interpretacje prawa. W innych bankach, mogę wykonywać przelewy i aktywować dostęp do profilu zaufanego.
13-09-2017 08:04
Pierwszą rzeczą jaką zrobię po wyrobieniu nowego dowodu osobistego będzie zamknięcie konta mojego i rodziców.
20-09-2017 17:58
Również rozglądam się za innym bankiem z powodu tej blokady. Czas się rozstać. Po latach.
22-09-2017 11:10
Z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych wynika, iż każdy pełnoletni obywatel polski zamieszkały w Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadać dowód osobisty od ukończenia 18. roku życia. Uchylający się od tego obowiązku popełnia wykroczenie i może wobec tego podlegać karze ograniczenia wolności lub grzywny.
Operując w banku dokumentem, który utracił ważność popełnia się wykroczenie. Dlatego Bank dba o to, by znacznie wcześniej poinformować o tym fakcie, informując również jakie są tego skutki, a kiedy sam dokument wygaśnie, zapobiega dla dobra Klienta by do takiego wykroczenia nie doszło. Bankowość to tak samo jak oddział, czy infolinia - bank, tylko że w formie online.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |