Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Mam podobna sytuacje, konto zablokowane i brak możliwości zapłacenia czynszu za mieszkanie!

Owszem, ostrzeżenie o ważności dowodu osobistego się pojawiło ale nie było ostrzeżenia o blokadzie dostępu do środków na koncie! 

Jestem klientem banku od 17 lat, teraz zastanawiam się nad zamknięciem konta.

 

mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 31 z 92 (19 553 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Do tego blokujecie możliwość zalogowania się do profilu zaufanego, czyli nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego. To niepoważne.

Odpowiedz
0 Lajków
mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 32 z 92 (19 541 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

W Logo banku możemy przeczytać "Licza się ludzie" to jest pułapka dla ludzi którzy ccą otworzyć sobie konto w ING

Bank Śląski . Bank Wychodzi z założenia mamy cię to zniszczymy cię. Takie powinno być logo tego banku.

Ja czękam juz tydzień na odpowidz z info linii i ciągle jest brak jakiejś konstruktywnej odpowiedzi.

Blokada konta istnieje i nic się wtym kierunku nie dzieje. Firma ponosi stratyty przez menadżerski "beton"

który istnieje  w tym banku. Zgodnie z logo ludzie pracujący w tym banku mają się dobrze.Ciekawe jak długo

będę czekał na jakąkolwiek odpowiedź w sprawie blokady konta. Dlatego wszyskim polecam dobrze się zastanowić przedotworzeniem konta w banku który klientów ma za nic - ale liczą ludzie pracujący w banku.

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 33 z 92 (19 414 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Odpowiedź na reklamację można sprawdzić przez telefon. Prosimy o kontakt ze specjalistami z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00) lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (przez całą dobę).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 34 z 92 (19 406 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@mickli Jeżeli Twój dowód stracił już ważność to nie będzie można potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 35 z 92 (19 429 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Po tygodniowym oczekiwaniu ludzie z Banku ING łaskaie udzielili mi opowiedzi na złozoną reklamację

Oto przedstawiam tą odpowiedż

Panie Wiesławie,

w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu naszą odpowiedź:

Panie Wiesławie,

data ważności Pana dowodu tożsamości wygasła 4 września. 6 miesięcy przed upływem tej daty wysłaliśmy informację (poprzez MojeING) o konieczności aktualizacji dowodu tożsamości. Na miesiąc przed upływem tej daty przesłaliśmy dodatkowe powiadomienie.

Zgodnie z przepisami prawa mamy obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Polega to na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości. Podstawą prawną jest Ustawa [1].

Identyfikacja osoby, która składa dyspozycję, możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument - dowód osobisty albo paszport [2]. Jeżeli nie potwierdzimy Pana tożsamości na podstawie jednego
z tych dokumentów, nie będzie Pan mógł złożyć dyspozycji przelewu [3]. Dowód tożsamości lub paszport, którego data ważności wygasła, jest nieważnym dokumentem.

 

Dlatego prosimy o zaktualizowanie dokumentu i danych w systemie. Może to Pan zrobić:
- poprzez usługę bankowości internetowej,
- poprzez naszą infolinię lub
- w dowolnym naszym oddziale.

 

Nie blokujemy Panu możliwości wykonania przelewu. Nie zablokowaliśmy też Pana kont. Do czasu otrzymania nowego dokumentu tożsamości może Pan realizować płatności w naszym oddziale. Pracownik oddziału zweryfikuje Pana tożsamość na podstawie innego dokumentu ze zdjęciem. Może Pan także przedłożyć kopię wniosku o wydanie nowego dowodu tożsamości.

 

Z wyrazami szacunku
Specjalista ds. Relacji z Klientem

 

Zgodnie z ochroną danych osobowych pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe pracownika który udzielił odpowiedzi na moją reklamację.

W piśmie czytamy że bank 6 miesięcy temu przypominał mi o końcu ważności mijego dowodu osobistego

Przedłożę teraz jedą z wiadomości które były ważne dla banku ale nie dla mnie

 

Dzień dobry,

Dziękujemy za aktywację i korzystanie z Moje ING. Już wiesz, że bankowość internetowa to oszczędność czasu i pieniędzy, a w ING niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Przedsiębiorcy, którzy korzystają z systemu bankowości internetowej mogą otrzymać komplet 100 wizytówek firmowych, gratis!

Aby wysłać zamówienie konieczne będzie wpisanie jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Pamiętaj, że kod jest ważny tylko przez 2 miesiące od daty wysłania przez bank niniejszej wiadomości.

 

Zamów już dzisiaj swoje wizytówki wypełniając formularz

 

Zamówione wizytówki zostaną dostarczone na podany przez Ciebie adres, najdalej do 3 tygodni od złożenia zamówienia.

 

Zobacz Regulamin promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy”  

 

Z pozdrowieniami,

Zespół ING Banku Śląskiego

To jet informacja jaka dostałem 6 miesięcy temu w sprawie ważności dowodu osobistego. Gdybym zamówił te wizytówki to teraz konto bankowości internetowej

działałoby dalej.

A wiec Bank cały czas wprowadza klienów w błąd  jak mozna  mieć zaufanie do takiego Banku ????

Do dzisiaj brak jest dobrej woli ze strony Banku. Jak cztamy w odpowiedzi na reklamację  bank w swoim oddziale zrealizuje moje przelewy mimo że dokumenty

stwierdzające moją tożsamość są nieważne czyż to nie jest bezczelność , formalnie mam zblokowane przelewy internetowe natomiast w oddziale jeśli

zapłacę to Bank nie widzi  nie ważności dokumentu i zrealizuje przelew za opłatę. Jest to czysty zysk dla banku . Czyli jak widać ten bank nie jaest "Dla ludzi"

Jak składałem wniosek o nowy dowód osobisty Pani w urzędzie powiedziała że czas oczekiwania na nowy dowód to około 1 miesiąca.Na pytanieczy stary dowód

może posłużyć do wykonywania kroków prany odpowiedz Pani w urzędzie była absolutnie nie  natomiast w tym banku jest to możliwe jak stwerdza Pani specjalistka

w odpowiedzi na moją reklamację.Czyli w Banku ING istnięją różne spojrzenia na prawdę Bo jęśli chodzi okonto internetowe brak ważnosci uniemozliwia

wykonanie działań to jesli chodzi o przlew w Banku to nikomu to nie przeszkadza bo klient płaci kasę

Pozdrawiam

Wiesław

 

 

 
 

 

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 36 z 92 (19 363 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@AgnieszkaBi Zgadza się,  jeżeli próbujemy to zrobić przez ING, to się nie uda!

Aktywowałem dostęp do Profilu Zaufanego z innego banku, skutkuje to dezaktywacja dostępu i utworzeniem go na nowo, następnie złożyłem wniosek o dowód osobisty i podpisałem go. 

Mam konta w 4 bankach i tylko ING ma tak restrykcyjną interpretacje prawa. W innych bankach, mogę wykonywać przelewy i aktywować dostęp do profilu zaufanego. 

Odpowiedz
0 Lajków
mickli
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-09-2017
Wiadomość 37 z 92 (19 383 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Pierwszą rzeczą jaką zrobię po wyrobieniu nowego dowodu osobistego będzie zamknięcie konta mojego i rodziców.

PomiDorka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
13-09-2017
Wiadomość 38 z 92 (19 324 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Również rozglądam się za innym bankiem  z powodu tej blokady. Czas się rozstać. Po latach.

niespodzianka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
20-09-2017
Wiadomość 39 z 92 (18 806 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych wynika, iż każdy pełnoletni obywatel polski zamieszkały w Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadać dowód osobisty od ukończenia 18. roku życia. Uchylający się od tego obowiązku popełnia wykroczenie i może wobec tego podlegać karze ograniczenia wolności lub grzywny.

Operując w banku dokumentem, który utracił ważność popełnia się wykroczenie. Dlatego Bank dba o to, by znacznie wcześniej poinformować o tym fakcie, informując również jakie są tego skutki, a kiedy sam dokument wygaśnie, zapobiega dla dobra Klienta by do takiego wykroczenia nie doszło. Bankowość to tak samo jak oddział, czy infolinia - bank, tylko że w formie online.

Odpowiedz
0 Lajków
GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 40 z 92 (18 636 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy