- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
- Następny »
Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
03-08-2016 12:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-08-2016 10:43
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pozdrawiam - czuwaj .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-08-2016 10:54
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jesteśmy obowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji jego tożsamości - między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego Twoją tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Takie zasady wynikają z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r Nr 46 poz. 276 z późń. zm.) .
Dodatkowo zawsze na kilka tygodni przed upływem daty ważności dokumentu, informujemy o tym użytkownika przez zalogowaniem się do bankowości internetowej.
Teraz tylko jeśli dodatkowo masz ważny paszport, możesz go wprowadzić do naszego systemu i normalnie korzystać z bankowości. Jeśli nie, to dopiero po wyrobieniu nowego dowodu osobistego.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-08-2016 14:41
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-08-2016 14:34
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy klientów o aktualizację dowodów i wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport).
Jednocześnie, dostęp do bankowości internetowej nie jest blokowany tj. klient może się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad. Nie są blokowane również transakcje spłaty kredytu oraz karty kredytowej. Bank mimo braku ważnego dokumentu pozwala na regulowanie wewnętrznych zobowiązań klienta, ponieważ transakcje spłaty zobowiązań własnych klienta nie podlegają raportowaniu.
Fakt zastrzeżenia dokumentu dokonanego w „Bazie dokumentów zastrzeżonych” nie jest równoznaczny z jego unieważnieniem jako dokumentu urzędowego zgodnie z Ustawą o dowodach osobistych .
Zastrzeżenie dokumentu w „Bazie dokumentów zastrzeżonych” jest usługą świadczoną przez instytucje finansowe, w tym banki która ma na celu zabezpieczenie klienta przed posłużeniem się innej osoby tym dokumentem, czyli ochronę klienta przed zaciągnięciem nowych zobowiązań, zawierania umów na skradziony, zagubiony dokument.
W sytuacji odnalezienia dokumentu można dokonać odwołania zastrzeżenia dokumentu.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-08-2016 10:34
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-08-2016 17:38
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 69 lub wysłanie do nas wiadomości przez bankowość internetową (Wiadomości).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-08-2016 16:52
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A w jakim to celu mam się z "PAŃSTWEM" kontaktować telefonicznie ??? Tutaj nie dostanę odpowiedzi ?? Chyba oto chodzi aby inni użytkownicy mogli się dowiedzieć więcej o "WASZEJ" firmie , jak działa i czemu akurat tak ........P.s. Jednak się myliłem co do tego że skoro JA nie mogę korzystać z WŁASNEGO konta z powodu nieważnego dowodu osobistego, to rata kredytu (w WASZEJ FIRMIE) też nie spłynie - no i spłynęła - czemu ? - innych zobowiązań nie byłem wstanie uregulować - też tych zdefiniowanych płaconych już jakiś czas - czemu ? Dostane SENSOWNĄ odpowiedz ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-08-2016 13:39
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałem podobną stresującą sytuację,gdzie podczas pobytu w Norwegii nagle nie mogłem wykonywać przelewów przez 3 miesiace (opłacam nimi prawie wszystkie rachunki)Powód oczywiście nieważny już dowód osobisty.I zostałem więźniem własnych pieniędzy.Jakoś to przezyłem i zapomniałem ale po przeczytaniu tego wątku odnowa się we mnie zagotowało.Okazuje się że mogłem wprowadzić jako inny dokument paszport(który akurat miałem ważny i przy sobie)ale ktoś z infolinii jak dzwoniłem o powód blokady konta nie wspomniał o takim alternatywnym rozwiązaniu i o to mam żal.Miał być ważny nowy dowód!!!!Widać na tym forum doradcy wiedzą więcej niż ci "telefoniczni"Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-08-2016 16:36
Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krzysztof tak jak już wcześniej pisaliśmy nie blokujemy konta i dostępu do bankowości elektronicznej, tj. możesz się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad. Nie blokujemy też transakcji spłaty kredytu oraz karty kredytowej. Mimo braku ważnego dokumentu pozwalamy na regulowanie wewnętrznych zobowiązań klienta, ponieważ transakcje spłaty zobowiązań własnych klienta nie podlegają raportowaniu.
Blokujemy możliwość wykonywania transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej. Wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport). Przykto nam, że nie zgadzasz z tymi ustaleniami, jednak, mamy nadzieję, że te informacje będą wystarczające.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
- Następny »