03-08-2016 12:20
04-08-2016 10:43
04-08-2016 10:54
Jesteśmy obowiązani do stosowania wobec naszych klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegającego na identyfikacji i weryfikacji jego tożsamości - między innymi przez ustalenie i zapisanie cech dokumentu stwierdzającego Twoją tożsamość. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument. Takie zasady wynikają z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r Nr 46 poz. 276 z późń. zm.) .
Dodatkowo zawsze na kilka tygodni przed upływem daty ważności dokumentu, informujemy o tym użytkownika przez zalogowaniem się do bankowości internetowej.
Teraz tylko jeśli dodatkowo masz ważny paszport, możesz go wprowadzić do naszego systemu i normalnie korzystać z bankowości. Jeśli nie, to dopiero po wyrobieniu nowego dowodu osobistego.
04-08-2016 14:41
05-08-2016 14:34
Prosimy klientów o aktualizację dowodów i wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport).
Jednocześnie, dostęp do bankowości internetowej nie jest blokowany tj. klient może się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad. Nie są blokowane również transakcje spłaty kredytu oraz karty kredytowej. Bank mimo braku ważnego dokumentu pozwala na regulowanie wewnętrznych zobowiązań klienta, ponieważ transakcje spłaty zobowiązań własnych klienta nie podlegają raportowaniu.
Fakt zastrzeżenia dokumentu dokonanego w „Bazie dokumentów zastrzeżonych” nie jest równoznaczny z jego unieważnieniem jako dokumentu urzędowego zgodnie z Ustawą o dowodach osobistych .
Zastrzeżenie dokumentu w „Bazie dokumentów zastrzeżonych” jest usługą świadczoną przez instytucje finansowe, w tym banki która ma na celu zabezpieczenie klienta przed posłużeniem się innej osoby tym dokumentem, czyli ochronę klienta przed zaciągnięciem nowych zobowiązań, zawierania umów na skradziony, zagubiony dokument.
W sytuacji odnalezienia dokumentu można dokonać odwołania zastrzeżenia dokumentu.
08-08-2016 10:34
09-08-2016 17:38
Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 69 lub wysłanie do nas wiadomości przez bankowość internetową (Wiadomości).
22-08-2016 16:52
A w jakim to celu mam się z "PAŃSTWEM" kontaktować telefonicznie ??? Tutaj nie dostanę odpowiedzi ?? Chyba oto chodzi aby inni użytkownicy mogli się dowiedzieć więcej o "WASZEJ" firmie , jak działa i czemu akurat tak ........P.s. Jednak się myliłem co do tego że skoro JA nie mogę korzystać z WŁASNEGO konta z powodu nieważnego dowodu osobistego, to rata kredytu (w WASZEJ FIRMIE) też nie spłynie - no i spłynęła - czemu ? - innych zobowiązań nie byłem wstanie uregulować - też tych zdefiniowanych płaconych już jakiś czas - czemu ? Dostane SENSOWNĄ odpowiedz ?
23-08-2016 13:39
Miałem podobną stresującą sytuację,gdzie podczas pobytu w Norwegii nagle nie mogłem wykonywać przelewów przez 3 miesiace (opłacam nimi prawie wszystkie rachunki)Powód oczywiście nieważny już dowód osobisty.I zostałem więźniem własnych pieniędzy.Jakoś to przezyłem i zapomniałem ale po przeczytaniu tego wątku odnowa się we mnie zagotowało.Okazuje się że mogłem wprowadzić jako inny dokument paszport(który akurat miałem ważny i przy sobie)ale ktoś z infolinii jak dzwoniłem o powód blokady konta nie wspomniał o takim alternatywnym rozwiązaniu i o to mam żal.Miał być ważny nowy dowód!!!!Widać na tym forum doradcy wiedzą więcej niż ci "telefoniczni"Pozdrawiam
23-08-2016 16:36
@krzysztof tak jak już wcześniej pisaliśmy nie blokujemy konta i dostępu do bankowości elektronicznej, tj. możesz się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad. Nie blokujemy też transakcji spłaty kredytu oraz karty kredytowej. Mimo braku ważnego dokumentu pozwalamy na regulowanie wewnętrznych zobowiązań klienta, ponieważ transakcje spłaty zobowiązań własnych klienta nie podlegają raportowaniu.
Blokujemy możliwość wykonywania transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej. Wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz. 276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta. Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport). Przykto nam, że nie zgadzasz z tymi ustaleniami, jednak, mamy nadzieję, że te informacje będą wystarczające.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |