Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

@drugi Tak jak napisaliśmy wcześniej, jeżeli dokument tożsamości jest nieważny to blokujemy możliwość wykonywania przelewów przez bankowość elektroniczną. Klient nadal może korzystać z karty płatniczej do swojego konta. Jeżeli uważasz, że w Twoim przypadku nie pojawiło się powiadomienie o końcu ważności Twojego dokumentu tożsamości to prosimy napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 21 z 92 (23 662 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Co do powiadomień ujmę to inaczej. Powiadomienia, owszem, były, ale o skuteczności reklamy tabletek na erekcję na mailu z antyspamem. Inaczej mówiąc. Powiadomienia toną w nieskutecznych, niedocieralnych reklamach, podczas gdy zupełnie żadnego problemu nie stanowi dla Was wysłanie reklamy na telefon w formie smsa, którego i tak nikt nie czyta. A gdyby tak zamiast jednej reklamy, której i tak nikt nie odczyta, którą usuwam po przeczytaniu pierwszego słowa, wysłać proste powiadomienie na tematy istotne, życie stałoby się piękniejsze i usługa kompletniejsza, bardziej atrakcyjna i pewnie też chwalona przez klientów. Jednakże moje chwalenie tego banku tu się kończy, bo moje zaufanie do Was zostało wdeptane w ziemię.
Rozumiem że działacie w oparciu o ustawę o tam terroryźmie finansowym i praniu pieniędzy (czy naprawdę ten bolesny kolokwializm zawarty jest w nazwie ustawy? Żenujące!), ale czy każdy przepis jest dobry? Zapytajcie zawodowych kierowców ile to przepisów godzi w bezpieczeństwo na drodze. Ile przepisów drogowych stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia uczestników ruchu.
Podobnie i tu. Zaistniała sytuacja jest obrazą dla uczciwych klientów, którzy dają wam chleb, oraz pasą brzuchy waszym prezesom. Nie czuję się terrorystą finansowym etc.
Ważność dowodu się skończyła, ale:
- jak mają się do tego lewe kredyty brane na nielegalnie pozyskaną kopię dowodu?
- jak mają się do tego zakupy zrobione na znalezioną / skradzioną czyjąś kartę?
Czy sam fakt posiadania karty upoważnia do wykorzystania środków z powiązanego z nią rachunku?
Dlaczego nikt nigdy nie sprawdzał mojego dowodu osobistego podczas korzystania z karty?
.... Czy mam nadal wymieniać te paradoksy? Dlaczego więc tak ortodoksyjnie trzymacie się przepisu, który jest nonsensem i bublem prawnym, podczas gdy Wasza konkurencja doskonale wie, że to uwłacza ich klientom?
Wreszcie - dlaczego udostępniacie jedynie autoryzację dowodem osobistym lub paszportem, podczas gdy istnieją również inne, bardziej powszechne niż paszport, dokumenty mogące poświadczyć tożsamość? Może jakieś prawo jazdy - myślę, że posiada je więcej obywateli RP, niż paszport.
Mam rację, czy nie?
drugi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
31-08-2017
Wiadomość 22 z 92 (23 643 wyświetleń)

Re.: Czemu po terminie ważności Dowodu Osobistego mam zablokowane konto ????

Kwestie dotyczące podstawy prawnej, która nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości wyjaśniliśmy już w poprzednich postach w tym wątku. Ustawa, o której wspominaliśmy mówi również o tym, że dokumentem tożsamości może być ważny dowód osobisty lub paszport. Przykro nam, że nie zgadzasz się z tymi ustaleniami i ciężko nam się odnieść do tego dlaczego inne banki nie stosują takiej weryfikacji.

Sugestie odnośnie powiadomień wysyłanych do klientów i ich treści przekazałem do osób zajmujących się tym tematem.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 23 z 92 (23 540 wyświetleń)

Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Chciałem dalej poruszyć temat waznosci dowodu osobistego. Dlaczego Bank nie sprawdza Waznosci dowodu osobistego przy wypłatach z bankomatu. Przeciez mozna wypłacić bardzo duże pieniądze dla ' Terorystów"

Myśle że główną przyczyna blokady jest dodatkowy zarobek banku przy realizacji przelewu w banku .

Taki przelew można wykonać przy nieważnym dokumencie  i bank za kazdy przelew pobiera opłate w wysokości

9 zł ---- to jest czysty interes dla banku. Wtedy ważność dowodu jest nie potrzebna. Dlatego bank nie powiadamia

nikogo o końcu ważności dowodu ososobistego jek było w mim przypadku.. Czyli reasumując jest to czysty zysk

dla banku. Tylko bank zapomina ze istniej konkurencj , notawnia tego banku spadaja i musi na czymś zarobić pieniadze

aby wyrównać stratę klientów.Bank w swojej reklamie podaje słowami  aktora Marka Kondrata że jest bankiem dla ludzi

Ale całkowici mija się to z prawdą.

Pozdrawiam

Wiesław

Odpowiedz
0 Lajków
wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 24 z 92 (23 500 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Przed utratą ważności dokumentu tożsamości staramy się uprzedzać o tym klientów m.in informujemy, o tym że bez aktualnego dokumentu: 

• nie zrobisz przelewów ani innych transakcji przez bankowość internetową,
• nie podpiszesz umów o nowe produkty.

Jeśli nie zgadzasz się z opłatą naliczoną w oddziale banku za realizację przelewu to możesz to zareklamować. Reklamację możesz złożyć w swojej bankowości internetowej, telefonicznie - 32 357 00 69, lub w oddziale.

 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 25 z 92 (23 438 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Taka możliwość nie istnieje reklamacje na opłatę są z góry odrzucane przeciez bank z tego czerpie dochód gdyż jege akcje w rankingach spadają.

Tylko ten bank blokuje transakcje internetowe. Pozostałe banki dla firm nie stosują tej blokady a więc polecam zmiane banku kazdej firmie.

Pozostałe banki blokują przelewy w siedzibie banku gdyż nieważny dokument nie uprawnia do takiego do takiego przelewu----przecież stracił ważność jak można sprawdzić

klienta. Natomiast przelewy internetowe mają login i hasło które zna klient który podpisał umowe oraz ma telefon na który dostaje SMS z potwierdzeniem.

Przecież łatwiej jest wypłacić "teroryscie " pieniadze biorąc je z bakomatu niż zrobić mu przlew bankowy który gdzie te pieniadze musi gdzies odebrać.

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 26 z 92 (23 424 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Wprowadziliśmy blokady, ponieważ Ustawa z dnia 16 listopada 2000r.  o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu  (tekst jedn. DZ.U z 2010r. Nr 46 poz.  276 z późn. zm.) nakłada na instytucje finansowe obowiązek stosowania wobec swoich klientów środków bezpieczeństwa finansowego polegających na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości poprzez ustalenie i zapisanie cech dokumentu tożsamości klienta.
Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport).

Jednocześnie, dostęp do bankowości internetowej nie jest blokowany tj. możesz się zalogować i zmienić swoje dane – podać aktualny dokument tożsamości, co automatycznie skutkuje zdjęciem blokad.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 27 z 92 (23 344 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Twoja odpowiedż jest bardzo śmieszna , nie wiem czy ta wodpowieź ktoś Ci napisał

czy jest to twoja twórczość , zato że otrzymujesz wynagrodzenie od Twojego pracodawcy.

Musisz sie troche podszkolić w tym temacie.Ja w znam tematykę bankowości

internetowej i wiem na czym ona polega.Ukończyłem dwa fakultey na znanej Krakowskiej

uczenik i jestem informatykiem i elektronikem i znam sie dobrze na zabezpiczeniach

bankowych.Zanim zbierzesz głos nastepnym razem zastanów sie co piszesz.

Może trochę ci wyjasnię że bankowość internetowa nie polega na posiadaniu dostępu do konta

internetowego w banku ale również  i to przede wszystkim do robienia operacji finansowych na tym

koncie --czego zostałem pozbawiony niezgodnie z prawem. Będac włascicielem firmy muszę dokonywc przelewów

na konta firm które współpracuja z moją firmą oraz również płacić płatności należne ZUS oraz US czego pozbawiła

mnie blokada konta internetowego w Waszym Banku. To naraża moją firmę na daleko idące problemy które moj prawnik przerzuci na Wasz bank.

Oczywisci piszesz w swojej odpowiedzi  Cytuję  "Identyfikacja osoby składającej dyspozycję możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument (zgodnie z ww ustawą, dokumentem takim jest dowód osobisty albo paszport)..Jak to się ma ze pani w banku powiedziała że mogę wykonać przelewy przy okienku

legitymując się nieważnym dowodem za jedyne 9zł.Czyli reasumując warunki  blokady można wstrzymać za 9 zł. Czyli widzimy tutaj

daleko idąca ignoranję banku zależną od kwoty jaką klient zapłaci. w tym wypadu 9 zł. Zaden Bank w Krakowie nie dokona przelewu w okienku

bez waznego dowodu osobistego tylko ING Bank Śląski, zaden bank w Krakowie nie zablukuje konta internetowego firmie która musi dokonywać

przelewów.  Każdy rozgarnięty człowiek wie że do identyfikacji właściela konta służy Login jaki został mu nadany w momenie założenia konta ,Hasło

oraz najważniejsz telefon na który dostaje SMS do potwirdzenia konta. Do identyfikacji klenta internetowego muszę cię oświecić  nie stosuje się skanu dowodo osobistego i przkaż to swojemu kierownictwu któremu troche brak wiedzy w dobie 21 wieku.

Pozdrawiam

Wiesław

wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 28 z 92 (23 289 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Przykro mi z powodu opisanej przez Ciebie sytuacji i problemów z tym związanych, jednak przez forum społeczności nie będziemy mogli tego rozwiązać.

 

Jeżeli uważasz, że nasze regulacje nie są zgodne z prawem, zachęcam do złożenia reklamacji:

  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • jako wiadomość przez bankowość internetową,
  • osobiście, w najbliższym oddziale banku. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 29 z 92 (23 212 wyświetleń)

Re.: Ciąg dalszy blokady konta po utracie waznosci dowodu osobistego

Witam

Reklamację już złozyłem w poniedziałek i od tego czasu nić się nie zmieniło . Reklamacje w Waszym banku to "pic" na przedłużenie czasu.

Ludzie z Waszego Banku którzy juz odpowiadali na moje wpisy są bardo słabi jeśli chodzi o bankowośc internetową , nie moją o tym "zielonego

pojęcia " jak menadżerowie tego banku są chyba z czasów głebokiego PRL-u. . Takie sprawy jak blokada konta internetowego powiny być załatwiane od ręki.

Bank w który pracujesz i dostaje z wynagrodzenie nie jest nic wart. Nie szanuje swoich klientów. Proponowałem różne rowiązania tego problemu  ale żaden nie został

zrealizowany  a wię ja i moi koledzy informatycy rozpoczynay "reklamę "twojego Banku w intrnecie.

Pozdrawiam

Orkisz Wiesław

Odpowiedz
0 Lajków
wieslaw1955
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
06-09-2017
Wiadomość 30 z 92 (23 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy