Odpowiedz

Aktualizacja danych

Dzien dobry, mam pytanie dotyczące aktualizacji danych z dowodu osobistego. Mianowicie skończył mi i mam juz nowy, i pytanie czy musze koniecznie w bankowości internetowej wysyłać dwa zdjęcia ? Uważam że to jest bardzo nie bezpieczne, np mbank prosi tylko o wpisanie nr i serii i akceptujesz to kodem i to jest super ...proszę odp i co będzie jak nie zaktualizuje ?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (9 160 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Dzień dobry,

tak, prosimy o zdjęcia obu stron dowodu. Jeśli obawiasz się podać te dane internetowo, możesz w tym celu udać się do naszego oddziału. 

Jeśli nie dostarczysz nam skanu dokumentu, to możemy ograniczyć dostęp do nowych rozwiązań i usług u nas. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (9 093 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Chodzi mi o to by nie były zablokowane przelewy wychodzące i karta 😉 jeżeli chodzi o oferty lub kredyt to już wtedy bede sie martwił. A tak na marginesie dlaczego taka jest forma aktualizacji ? Czy bank nie boi się o hakerów itd ? Dlaczego w innych bankach jest to bezpieczniejsze ?
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 3 z 7 (9 087 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

[ Edytowane ]

@Pawellos Przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. Zdjęcia lub skany dokumentu tożsamości wymagamy związku z Ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Takie dane zapisujemy na bezpiecznych bankowych serwerach i nie ma możliwości wycieku danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 7 (9 010 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

witam, trochę odnowię temat. Zmieniłem dowód. Wiem, że potrzebujecie skanu - choć za chińskiego króla nie rozumiem po co Wam to jest. Trudno, może to kiedyś pojmę. Chcę w aplikacji bądź na stronie zmienić serię i datę ważności. Niestety jest to niemożliwe. Zdjęcia telefonem nie zrobię, bo choć próbuję uwierzyć w przesyłanie takich zdjęć przez aplikację, to nie ma szans abym to zrobił. Zdjęcie zrobione telefonem od razu ląduje w chmurze, więc ... zanim trafi do Banku, wcześniej będzie gdzieś indziej. Do oddziału wybrać się trudno, jak pracują od 10 do 15. Ja wtedy też. Chciałbym uczciwie od razu powiadomić o tych zmianach, ale jak inaczej? dowód okażę jak będzie można się dostać do oddziału w innych godzinach. Ale co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-11-2019
Wiadomość 5 z 7 (8 919 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

Nic się nie stanie jak póki co nie zaktualizujesz. Jak wyżej napisane jest ze nie blokuja konta i wgl. Faktycznie mało zrozumiałe sa praktyki ING i warto by bylo to wziąć pod uwagę, glos swoich klientów powinien być wysłuchany, inne banki mogą to ten też Emotikon: Mrugający
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 6 z 7 (8 909 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja danych

Tak, jak pisaliśmy wcześniej przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. W poniedziałki nasze oddziały czynne są do 17:00. W niektórych miastach w centrach handlowych również mamy oddziały i są one czynne dłużej. Zachęcam Cię do sprawdzenia naszych oddziałów na stronie: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (8 843 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy