Odpowiedz

Aktualizacja danych

Dzien dobry, mam pytanie dotyczące aktualizacji danych z dowodu osobistego. Mianowicie skończył mi i mam juz nowy, i pytanie czy musze koniecznie w bankowości internetowej wysyłać dwa zdjęcia ? Uważam że to jest bardzo nie bezpieczne, np mbank prosi tylko o wpisanie nr i serii i akceptujesz to kodem i to jest super ...proszę odp i co będzie jak nie zaktualizuje ?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 262 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Dzień dobry,

tak, prosimy o zdjęcia obu stron dowodu. Jeśli obawiasz się podać te dane internetowo, możesz w tym celu udać się do naszego oddziału. 

Jeśli nie dostarczysz nam skanu dokumentu, to możemy ograniczyć dostęp do nowych rozwiązań i usług u nas. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (7 195 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Chodzi mi o to by nie były zablokowane przelewy wychodzące i karta 😉 jeżeli chodzi o oferty lub kredyt to już wtedy bede sie martwił. A tak na marginesie dlaczego taka jest forma aktualizacji ? Czy bank nie boi się o hakerów itd ? Dlaczego w innych bankach jest to bezpieczniejsze ?
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 189 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

[ Edytowane ]

@Pawellos Przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. Zdjęcia lub skany dokumentu tożsamości wymagamy związku z Ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Takie dane zapisujemy na bezpiecznych bankowych serwerach i nie ma możliwości wycieku danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 7 (7 112 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

witam, trochę odnowię temat. Zmieniłem dowód. Wiem, że potrzebujecie skanu - choć za chińskiego króla nie rozumiem po co Wam to jest. Trudno, może to kiedyś pojmę. Chcę w aplikacji bądź na stronie zmienić serię i datę ważności. Niestety jest to niemożliwe. Zdjęcia telefonem nie zrobię, bo choć próbuję uwierzyć w przesyłanie takich zdjęć przez aplikację, to nie ma szans abym to zrobił. Zdjęcie zrobione telefonem od razu ląduje w chmurze, więc ... zanim trafi do Banku, wcześniej będzie gdzieś indziej. Do oddziału wybrać się trudno, jak pracują od 10 do 15. Ja wtedy też. Chciałbym uczciwie od razu powiadomić o tych zmianach, ale jak inaczej? dowód okażę jak będzie można się dostać do oddziału w innych godzinach. Ale co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-11-2019
Wiadomość 5 z 7 (7 021 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

Nic się nie stanie jak póki co nie zaktualizujesz. Jak wyżej napisane jest ze nie blokuja konta i wgl. Faktycznie mało zrozumiałe sa praktyki ING i warto by bylo to wziąć pod uwagę, glos swoich klientów powinien być wysłuchany, inne banki mogą to ten też Emotikon: Mrugający
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 6 z 7 (7 011 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja danych

Tak, jak pisaliśmy wcześniej przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. W poniedziałki nasze oddziały czynne są do 17:00. W niektórych miastach w centrach handlowych również mamy oddziały i są one czynne dłużej. Zachęcam Cię do sprawdzenia naszych oddziałów na stronie: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (6 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

03-01-2025
IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z of...

03-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy