Odpowiedz

Aktualizacja danych

Dzien dobry, mam pytanie dotyczące aktualizacji danych z dowodu osobistego. Mianowicie skończył mi i mam juz nowy, i pytanie czy musze koniecznie w bankowości internetowej wysyłać dwa zdjęcia ? Uważam że to jest bardzo nie bezpieczne, np mbank prosi tylko o wpisanie nr i serii i akceptujesz to kodem i to jest super ...proszę odp i co będzie jak nie zaktualizuje ?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 655 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Dzień dobry,

tak, prosimy o zdjęcia obu stron dowodu. Jeśli obawiasz się podać te dane internetowo, możesz w tym celu udać się do naszego oddziału. 

Jeśli nie dostarczysz nam skanu dokumentu, to możemy ograniczyć dostęp do nowych rozwiązań i usług u nas. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (7 588 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

Chodzi mi o to by nie były zablokowane przelewy wychodzące i karta 😉 jeżeli chodzi o oferty lub kredyt to już wtedy bede sie martwił. A tak na marginesie dlaczego taka jest forma aktualizacji ? Czy bank nie boi się o hakerów itd ? Dlaczego w innych bankach jest to bezpieczniejsze ?
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 582 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych

[ Edytowane ]

@Pawellos Przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. Zdjęcia lub skany dokumentu tożsamości wymagamy związku z Ustawą z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Takie dane zapisujemy na bezpiecznych bankowych serwerach i nie ma możliwości wycieku danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 7 (7 505 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

witam, trochę odnowię temat. Zmieniłem dowód. Wiem, że potrzebujecie skanu - choć za chińskiego króla nie rozumiem po co Wam to jest. Trudno, może to kiedyś pojmę. Chcę w aplikacji bądź na stronie zmienić serię i datę ważności. Niestety jest to niemożliwe. Zdjęcia telefonem nie zrobię, bo choć próbuję uwierzyć w przesyłanie takich zdjęć przez aplikację, to nie ma szans abym to zrobił. Zdjęcie zrobione telefonem od razu ląduje w chmurze, więc ... zanim trafi do Banku, wcześniej będzie gdzieś indziej. Do oddziału wybrać się trudno, jak pracują od 10 do 15. Ja wtedy też. Chciałbym uczciwie od razu powiadomić o tych zmianach, ale jak inaczej? dowód okażę jak będzie można się dostać do oddziału w innych godzinach. Ale co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-11-2019
Wiadomość 5 z 7 (7 414 wyświetleń)

Re.: Aktualizacja danych

Nic się nie stanie jak póki co nie zaktualizujesz. Jak wyżej napisane jest ze nie blokuja konta i wgl. Faktycznie mało zrozumiałe sa praktyki ING i warto by bylo to wziąć pod uwagę, glos swoich klientów powinien być wysłuchany, inne banki mogą to ten też Emotikon: Mrugający
Pawellos
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
11-02-2021
Wiadomość 6 z 7 (7 404 wyświetleń)

Re: Re.: Aktualizacja danych

Tak, jak pisaliśmy wcześniej przelewy wychodzące, przychodzące i karta będą aktywne mimo braku ważności dokumentu tożsamości. Nie ograniczamy w takiej sytuacji podglądu do konta i realizacji transakcji. W poniedziałki nasze oddziały czynne są do 17:00. W niektórych miastach w centrach handlowych również mamy oddziały i są one czynne dłużej. Zachęcam Cię do sprawdzenia naszych oddziałów na stronie: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (7 338 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy