26-03-2016 23:59
Witam,
dzisiaj pobrano mi prowizję 7 zł za używanie karty, co mnie zdziwiło bo w regulaminie jest napisane że prowizję pobiera się 28 dnia każdego miesiąca (i zawsze tak było). Robi mi to o tyle różnicę że brakuje mi do wyrobienia limitu 300 zł miesięcznie kartą około 80 zł, które są na blokadzie i do 28 powinny z niej zejść (bo zawsze po transakcji kartą pieniądze schodzą od 2 do 3 dni, przynajmniej u mnie tak było) i limit miałbym wyrobiony i tym samym nie płaciłbym prowizji. Proszę o wyjaśnienie, czy to jakiś błąd w systemie czy coś innego?
28-03-2016 08:07
Chciałabym sprawdzić wspomnianą sytuację, natomiast nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze internetowej, zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału.
28-03-2016 09:43
Napisałem juz do was wiadomość.
29-03-2016 10:43
Witam
Mam taką samą sytuację związaną z przedwczesnie pobraną prowizją mimo,że na blokadzie są środki,które zaraz po Świętach Wielkanocnych uzupełnią wymagany limit do nie pobierania tej prowizji.Nasuwa mi się podejrzenie,że bank jest chyba w kryzysie i wydziera klientowi każdą złotówkę nie dbając o swoją reputację i trzeba pomyśleć o zmianach.
Pozdrawiam - Jerzy
29-03-2016 11:48
Dostałem odpowiedź od banku że pobierają wcześniej prowizję wcześniej bo podczas świąt żadna transakcja nie zejdzie z blokady i stan na 26 jest ostateczny. Nawet jeśli dzisiaj te transakcje zostaną zaksięgowane to przejdą na następny miesiąc.
Swoją drogą coraz większe mają te prowizję, najpierw 100 zł, potem 200, teraz 300. Wypłaty z obcych bankomatów też ograniczyli. Jak jeszcze raz podwyższą prowizję za kartę to znajdę sobie inny bank.
31-03-2016 19:52
Witam,
Również i mnie została pobrana w tym miesiącu prowizja za kartę. Bank nie poinformował, że z okazji Świąt skraca okres rozliczeniowy w danym miesiącu. Nie czekam na więcej zmian i już dziś mówię ŻEGNAM!
01-04-2016 11:15
W dni wolne (niedzielę i święta) nie dokonujemy rozliczeń operacji na rachunkach. W związku z tym, że 27-28 marca była dniami wolnymi (niedziela, święto), zaksięgowaliśmy opłatę 26 marca, jednakże w dacie realizacji 28 marca.
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął
... 13-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |