Odpowiedz

prowizja- marzec 2016

Witam,

dzisiaj pobrano mi prowizję 7 zł za używanie karty, co mnie zdziwiło bo w regulaminie jest napisane że prowizję pobiera się 28 dnia każdego miesiąca (i zawsze tak było). Robi mi to o tyle różnicę że brakuje mi do wyrobienia limitu 300 zł miesięcznie kartą około 80 zł, które są na blokadzie i do 28 powinny z niej zejść (bo zawsze po transakcji kartą pieniądze schodzą od 2 do 3 dni, przynajmniej u mnie tak było) i limit miałbym wyrobiony i tym samym nie płaciłbym prowizji. Proszę o wyjaśnienie, czy to jakiś błąd w systemie czy coś innego?

artl90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
26-03-2016
Wiadomość 1 z 7 (14 587 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

Chciałabym sprawdzić wspomnianą sytuację, natomiast nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze internetowej, zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (14 559 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

Napisałem juz do was wiadomość.

artl90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
26-03-2016
Wiadomość 3 z 7 (14 555 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

Witam

Mam taką samą sytuację związaną z przedwczesnie pobraną prowizją mimo,że na blokadzie są środki,które zaraz po Świętach Wielkanocnych uzupełnią wymagany limit do nie pobierania tej prowizji.Nasuwa mi się podejrzenie,że bank jest chyba w kryzysie i wydziera klientowi każdą złotówkę nie dbając o swoją reputację i trzeba pomyśleć o zmianach.

Pozdrawiam - Jerzy

xena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
29-03-2016
Wiadomość 4 z 7 (14 512 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

Dostałem odpowiedź od banku że pobierają wcześniej prowizję wcześniej bo podczas świąt żadna transakcja nie zejdzie z blokady i stan na 26 jest ostateczny. Nawet jeśli dzisiaj te transakcje zostaną zaksięgowane to przejdą na następny miesiąc.

Swoją drogą coraz większe mają te prowizję, najpierw 100 zł, potem 200, teraz 300. Wypłaty z obcych bankomatów też ograniczyli. Jak jeszcze raz podwyższą prowizję za kartę to znajdę sobie inny bank.

artl90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
3
26-03-2016
Wiadomość 5 z 7 (14 503 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

Witam,

Również i  mnie została pobrana w tym miesiącu prowizja za kartę. Bank nie poinformował, że z okazji Świąt skraca okres rozliczeniowy w danym miesiącu. Nie czekam na więcej zmian i już dziś mówię ŻEGNAM!

 

 

Wkurzona
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-03-2016
Wiadomość 6 z 7 (14 413 wyświetleń)

Re.: prowizja- marzec 2016

W dni wolne (niedzielę i święta) nie dokonujemy rozliczeń operacji na rachunkach. W związku z tym, że 27-28 marca była dniami wolnymi (niedziela, święto), zaksięgowaliśmy opłatę 26 marca, jednakże w dacie realizacji 28 marca. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (14 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy