Odpowiedz

Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.

IKonradI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 075 wyświetleń)

Re.: Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 034 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wypłata na konto ING

Witam serdecznie, ma bardzo dziwny przypadek, wręcz nie logiczny. W dniu 27.03.2025 księgowa w mojej pracy wysłał o godzinie 7:00 z banku PKO SA wypłatę na konto pracowników. Problem polega na tym, że

...

27-03-2025
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualiz...

27-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Radzę spróbować zainstalować przeglądarkę Opera albo Firefox. W chrome miałam problemy z uruchamianiem się javaskrypt-ów banku.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy