02-04-2016 22:54
Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.
04-04-2016 01:12
Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.
Witam serdecznie, ma bardzo dziwny przypadek, wręcz nie logiczny. W dniu 27.03.2025 księgowa w mojej pracy wysłał o godzinie 7:00 z banku PKO SA wypłatę na konto pracowników. Problem polega na tym, że
... 27-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 |