Odpowiedz
Highlighted

Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.

IKonradI
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 835 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
156
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat wciągnął 2 tysiace

5 dni temu wpłatomat wciągnął 2 tysiące złotych. Codziennie czekam na jakakolwiek informacje. Powiedziano mi ze przy statusie reklamacji jest napisane uznanie warunkowe, wiec już chyba powinno zostać ...

04-06-2020
Re.: Decyzja wstępna - Rzeczoznawca

Zupełnie się nie zgadzam. Rzeczoznawca zlecony przez ING, sam do mnie zadzwonił aby się umówić na wycenę kupowanej nieruchomości, proponował abym uczestniczył w wycenie. Stały kontakt telefoniczny, od

...

04-06-2020
Alerty BIK w ING

Witam, jakiś czas temu wyczytałem, że banki mają wprowadzić usługę Alerty BIK, które informowały by użytkowników o próbie wyłudzenia kredytu. Czy ING wprowadzi taką funkcję? Mam też wrażenie, że parę

...

04-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy