Odpowiedz

Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.

IKonradI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 004 wyświetleń)

Re.: Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
186
71
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 963 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal

...

15-01-2025
Re.: PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.

14-01-2025
Kredyt na dokończenie inwestycji

Cześć,

 

Razem z żoną posiadamy działkę o statusie rolno-budowlanym, która ma 3000m2. Obecnie na działce mamy budynek w stanie "stan surowy zamkniętym", który jest wyceniany na wartość 350 000 PLN + kwo

...

14-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy