Odpowiedz

Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.

IKonradI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 351 wyświetleń)

Re.: Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 310 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy