Odpowiedz

Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.

IKonradI
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 275 wyświetleń)

Re.: Moja karta ING - zmarnowane 15 złotych

Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Polecam zrobić to, co ja sam zrobiłem, a mianowicie zmienić bank. Zdaje sobie sprawę, że w ING mają to gdzieś, ale satysfakcja jest po mojej stronie.

22-09-2025
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

W ogóle tematy z prośbami o zmiany/dodanie funkcjonalności wyglądają jak obsługiwane przez boty. Zazwyczaj jest to jedna odpowiedź "dziękujemy, sprawdzimy / zbadamy / przekażemy do działu..." i tyle. ...

22-09-2025
Re: Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Wy sobie ewidentnie robicie jaja ze swoich klientów, przykro się na to patrzy Emotikon: Mrugający

22-09-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy