02-04-2016 22:54
Kilka dni temu otrzymałem zamówiona kartę. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem że karta posiada u góry biały pasek mimo faktu, że zdjęcie było prawidłowo wyskalowane w kreatorze. Porażka. Nigdy więcej nie zamówię a jeżeli karta się zepsuje po raz kolejny przed upływem terminu ważności to rezygnuję z usług banku. Nikt nie będzie wyłudzał ode mnie pieniędzy za wydanie nowej karty.
04-04-2016 01:12
Zgłoś nam sprawę w formie reklamacji telefonicznie - 32 357 00 69 lub przez bankowość wyjaśnimy to.
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
1 | |
1 | |
1 |