26-03-2016 23:59
Witam,
dzisiaj pobrano mi prowizję 7 zł za używanie karty, co mnie zdziwiło bo w regulaminie jest napisane że prowizję pobiera się 28 dnia każdego miesiąca (i zawsze tak było). Robi mi to o tyle różnicę że brakuje mi do wyrobienia limitu 300 zł miesięcznie kartą około 80 zł, które są na blokadzie i do 28 powinny z niej zejść (bo zawsze po transakcji kartą pieniądze schodzą od 2 do 3 dni, przynajmniej u mnie tak było) i limit miałbym wyrobiony i tym samym nie płaciłbym prowizji. Proszę o wyjaśnienie, czy to jakiś błąd w systemie czy coś innego?
28-03-2016 08:07
Chciałabym sprawdzić wspomnianą sytuację, natomiast nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze internetowej, zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub podejdź do oddziału.
28-03-2016 09:43
Napisałem juz do was wiadomość.
29-03-2016 10:43
Witam
Mam taką samą sytuację związaną z przedwczesnie pobraną prowizją mimo,że na blokadzie są środki,które zaraz po Świętach Wielkanocnych uzupełnią wymagany limit do nie pobierania tej prowizji.Nasuwa mi się podejrzenie,że bank jest chyba w kryzysie i wydziera klientowi każdą złotówkę nie dbając o swoją reputację i trzeba pomyśleć o zmianach.
Pozdrawiam - Jerzy
29-03-2016 11:48
Dostałem odpowiedź od banku że pobierają wcześniej prowizję wcześniej bo podczas świąt żadna transakcja nie zejdzie z blokady i stan na 26 jest ostateczny. Nawet jeśli dzisiaj te transakcje zostaną zaksięgowane to przejdą na następny miesiąc.
Swoją drogą coraz większe mają te prowizję, najpierw 100 zł, potem 200, teraz 300. Wypłaty z obcych bankomatów też ograniczyli. Jak jeszcze raz podwyższą prowizję za kartę to znajdę sobie inny bank.
31-03-2016 19:52
Witam,
Również i mnie została pobrana w tym miesiącu prowizja za kartę. Bank nie poinformował, że z okazji Świąt skraca okres rozliczeniowy w danym miesiącu. Nie czekam na więcej zmian i już dziś mówię ŻEGNAM!
01-04-2016 11:15
W dni wolne (niedzielę i święta) nie dokonujemy rozliczeń operacji na rachunkach. W związku z tym, że 27-28 marca była dniami wolnymi (niedziela, święto), zaksięgowaliśmy opłatę 26 marca, jednakże w dacie realizacji 28 marca.
To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag
... 21-05-2025@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze
... 21-05-2025@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |