04-02-2020 11:21
Czy zamykając w oddziale banku kartę kredytową (rozumiem, że tylko w ten sposób można zamknąć kartę kredytową i nie można tego zrobić poprzez infolinię lub bankowość internetową?) z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, jestem zobowiązany spłacić całe zadłużenie w ciągu 30 dni?
Pytam, bo korzystając z okresu bezodsetkowego, może zdarzyć się tak, że jest np. jeszcze 40 dni okresu bezodsetkowego (czyli jednocześnie wymagany termin spłaty karty kredytowej) a okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i w tym wypadku trzeba spłacić w ciągu 30 dni (ewentualnie tak wybrać dzień wypowiedzenia karty, żeby okres odsetkowy wynosił maksymalnie 30 dni?)?
05-02-2020 11:32
Karty kredytowej rzeczywiście nie zamkniesz w swojej bankowości internetowej ani telefonicznie. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale banku. 30-dniowy okres wypowiedzenia jest jednocześnie maksymalnym terminem całkowitej spłaty tego zadłużenia. Jeżeli nie spłacisz swoich zobowiązań w tym czasie, to anulujemy wniosek o zamknięcie karty kredytowej.
29-03-2021 19:44
30-03-2021 19:55
piotreq niestety w ten sposób nie przyjmiemy wypowiedzenia umowy.
Oprócz wizyty w oddziale, kartę kredytową możesz wypowiedzieć też poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia na adres naszej siedziby (Katowice 40-086, ul. Sokolska 34). Wypowiedzenie powinno zawierać takie informacje jak: dane osobowe posiadacza karty (imię i nazwisko, pesel, rodzaj oraz seria i numer dokumentu tożsamości, numer telefonu kontaktowego) oraz numer rachunku karty.
W związku z wyjątkową sytuacją epidemiologiczną, umowę możesz wypowiedzieć też poprzez złożenie reklamacji lub przesłanie wiadomości w Moim ING.
W zgłoszeniu powinieneś zamieścić następującą treść: "Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr... (podajesz numer swojej umowy) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej".
Dodatkowo, w zgłoszeniu powinieneś podać z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową (np. istnienie ograniczeń wynikających ze stanu epidemii).
Oświadczenie o rozwiązaniu umowy możesz też przygotować odręcznie i przesłać jego zdjęcie w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty). Ważne, aby oświadczenie zawierało wskazaną wcześniej treść, przyczyny takiego działania oraz Twój odręczny podpis.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |