04-02-2020 11:21
Czy zamykając w oddziale banku kartę kredytową (rozumiem, że tylko w ten sposób można zamknąć kartę kredytową i nie można tego zrobić poprzez infolinię lub bankowość internetową?) z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, jestem zobowiązany spłacić całe zadłużenie w ciągu 30 dni?
Pytam, bo korzystając z okresu bezodsetkowego, może zdarzyć się tak, że jest np. jeszcze 40 dni okresu bezodsetkowego (czyli jednocześnie wymagany termin spłaty karty kredytowej) a okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i w tym wypadku trzeba spłacić w ciągu 30 dni (ewentualnie tak wybrać dzień wypowiedzenia karty, żeby okres odsetkowy wynosił maksymalnie 30 dni?)?
05-02-2020 11:32
Karty kredytowej rzeczywiście nie zamkniesz w swojej bankowości internetowej ani telefonicznie. Możesz to zrobić w dowolnym oddziale banku. 30-dniowy okres wypowiedzenia jest jednocześnie maksymalnym terminem całkowitej spłaty tego zadłużenia. Jeżeli nie spłacisz swoich zobowiązań w tym czasie, to anulujemy wniosek o zamknięcie karty kredytowej.
29-03-2021 19:44
30-03-2021 19:55
piotreq niestety w ten sposób nie przyjmiemy wypowiedzenia umowy.
Oprócz wizyty w oddziale, kartę kredytową możesz wypowiedzieć też poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia na adres naszej siedziby (Katowice 40-086, ul. Sokolska 34). Wypowiedzenie powinno zawierać takie informacje jak: dane osobowe posiadacza karty (imię i nazwisko, pesel, rodzaj oraz seria i numer dokumentu tożsamości, numer telefonu kontaktowego) oraz numer rachunku karty.
W związku z wyjątkową sytuacją epidemiologiczną, umowę możesz wypowiedzieć też poprzez złożenie reklamacji lub przesłanie wiadomości w Moim ING.
W zgłoszeniu powinieneś zamieścić następującą treść: "Oświadczam, że rozwiązuję Umowę o kartę kredytową nr... (podajesz numer swojej umowy) ze skutkiem natychmiastowym i tym samym rezygnuję z karty kredytowej".
Dodatkowo, w zgłoszeniu powinieneś podać z jakich przyczyn nie jesteś w stanie działać zgodnie z umową (np. istnienie ograniczeń wynikających ze stanu epidemii).
Oświadczenie o rozwiązaniu umowy możesz też przygotować odręcznie i przesłać jego zdjęcie w Moim ING (Profil/Wiadomości/Napisz do nas/Prześlij dokumenty). Ważne, aby oświadczenie zawierało wskazaną wcześniej treść, przyczyny takiego działania oraz Twój odręczny podpis.
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |