11-03-2018 18:14
Witam,
mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??
11-03-2018 18:23
Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę
Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi.
Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji)
11-03-2018 19:06
Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??
11-03-2018 19:10
Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.
26-01-2021 15:56
Witam, również mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?
27-01-2021 21:55
Witaj,
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę.
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą.
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |