11-03-2018 18:14
Witam,
mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??
11-03-2018 18:23
Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę
Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi.
Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji)
11-03-2018 19:06
Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??
11-03-2018 19:10
Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.
26-01-2021 15:56
Witam, również mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?
27-01-2021 21:55
Witaj,
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę.
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą.
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024