Odpowiedz

Niechciane obciążenia

Witam,

 

mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??

Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 1 z 6 (42 040 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę

Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi. 

 

Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji) 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (42 035 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (42 027 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 6 (42 024 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Witam, również  mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?

Odpowiedz
0 Lajków
75
75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (27 174 wyświetleń)

Re: Re.: Niechciane obciążenia

Witaj, 
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę. 
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą. 
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (27 060 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy