Odpowiedz

Niechciane obciążenia

Witam,

 

mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??

Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 1 z 6 (45 100 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę

Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi. 

 

Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji) 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (45 095 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (45 087 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 6 (45 084 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Witam, również  mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?

Odpowiedz
0 Lajków
75
75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (30 234 wyświetleń)

Re: Re.: Niechciane obciążenia

Witaj, 
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę. 
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą. 
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (30 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy