Odpowiedz

Niechciane obciążenia

Witam,

 

mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??

Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 1 z 6 (43 292 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę

Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi. 

 

Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji) 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (43 287 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (43 279 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 6 (43 276 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Witam, również  mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?

Odpowiedz
0 Lajków
75
75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (28 426 wyświetleń)

Re: Re.: Niechciane obciążenia

Witaj, 
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę. 
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą. 
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (28 312 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy