Odpowiedz

Niechciane obciążenia

Witam,

 

mam problem z niechcianym obciążaniem konta. Co 3 miesiące ściągana jest pewna kwota , pobierana jest przez zagraniczną firmę z którą zerwanie współpracy jest nie możliwe. Firma działa na zasadzie oszustwa. Czy da się zablokować aby dana firma nie pobierała pieniędzy z konta ??

Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 1 z 6 (43 449 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Odwołać niechcianą subskrypcje możesz jedynie u usługodawcy tj firmy u której zamawiałeś i opłacałeś usługę

Jeżeli to jakaś firma "krzak" i nie udostępnia narzędzia pozwalającego zerwać, wycofać subskrypcje, pozostaje jedynie zastrzeżenie obecnie posiadanej karty płatniczej i w jej miejsce zamówienie nowej z nowymi danymi. 

 

Nie ma możliwości żeby o stronie banku zablokować pobieranie opłat cyklicznych (faktur, subskrypcji) 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (43 444 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Ok, czy da się zastrzec kartę i zamówić w jej miejsce nową z poziomu bankowości internetowej ?? czy trzeba udać się do placówki ??

Odpowiedz
0 Lajków
Jacek_S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (43 436 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Wszystko możesz wykonać w bankowości elektronicznej, wybierając "bąbelek" karty, wybierając swoja kartęv oraz opcje zastrzeż i zamów nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 6 (43 433 wyświetleń)

Re.: Niechciane obciążenia

Witam, również  mam niechciane obciążenia z firmą z którą nie mam możliwości rezygnacji. Rozumiem, że można prosić o zablokowanie karty i poprosić o nową. Pytanie , ile czasu należy czekać za nową kartą? I czy wszystkie dokumenty z tym zwiazane mogę załatwić internetowo?

Odpowiedz
0 Lajków
75
75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (28 583 wyświetleń)

Re: Re.: Niechciane obciążenia

Witaj, 
wszystko załatwisz w Moim ING. Kartę możesz zastrzec w jej szczegółach (Karty i płatności telefonem - wybrana karta) lub w ustawieniach profilu w zakładce: Bezpieczeństwo.
Potem możesz zamówić bezpłatnie nową w szczegółach swojego konta przez opcję: Zamów kartę. 
Otrzymasz ją pocztą do 8 dni roboczych na swój adres do korespondencji.
Od razu po zamówieniu karty możesz ją aktywować do płatności telefonem.
Pamiętaj, że zastrzeżenie karty nie rozwiąże Twojej umowy z usługodawcą. 
Jednak po jej zablokowaniu nikt nie będzie mógł obciążyć konta na podstawie danych tej karty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (28 469 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy