01-08-2023 13:28
Dzień Dobry
Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał kłopot z wydaniem nowej karty bankomatowej do konta firmowego?
Ja mam kłopot, bo po zgubieniu starej karty i jej zastrzeżeniu, aby wyrobić nową jestem wysyłany z Elbląga do Gdańska, bo w kartotekach jest jakiś "błąd" i nie mogę jej zamówić przez internet !?
Dziwi mnie to, bo jak można to naprawić w oddziale w Gdańsku to jaki jest problem, żeby to naprawić przez internet np. z Katowic z głównej siedziby, tak aby klient nie musiał tracić czasu i pieniędzy.
Bo niby w tym banku wszystko można przez internet
Z góry dziękuję za podpowiedź lub radę.
Pozdrawiam
01-08-2023 13:52
02-08-2023 13:06
Skontaktuj się z naszym działem firmowym pod numerem 32 357 00 96. Doradcy są dostępni pod tym numerem od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy, co da się zrobić.
02-08-2023 13:59
Witam Sebastian
Dziękuję za podpowiedź, lecz to właśnie konsultant z tego działu wysyła mnie 150 km po kartę, w sumie rozmawiałem z nim 45 min.!!!
Nie mogę tego zrozumieć, czemu informatycy nie mogą naprawić tej "błędu kartoteki" zdalnie, a jak ja pojadę do oddziału w Gdańsku czy w Olsztynie, to podobno będę mógł zamówić tam kartę i będzie grało ?!
Pozdrawiam
03-08-2023 14:03
Rozumiem, przykro mi. W tej sprawie bardzo proszę o kontakt z naszym działem firmowym, pod numerem 32 357 00 96. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Tam specjaliści spróbują Panu pomóc.
03-08-2023 14:33 | Edytowano: 03-08-2023 14:34
Kamil,nie klei mi się odpowiedź do Ciebie, bo jeżeli nie czytasz tego co napisałem wcześniej, to szkoda mojego czasu!
Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |