20-08-2023 16:21
Jest problem z dodanie karty do ApplePay na macbooku - przy próbie weryfikacji pojawia się jedynie komunikat:
Połącz z ING Bank Śląski S.A.: +48 32 603 73 35
Na infolinii mówią, że podczas weryfikacji powinna pojawić się opcja SMS lub autoryzacji w aplikacji. Natomiast na Twitterze ING odpowiedziało, że w tej chwili jak dodajemy kartę do ApplePay na iPhonie to można autoryzować tylko i wyłącznie za pomocą aplikacji.
To w końcu jaka jest prawda i dlaczego nie mogę dodać karty do ApplePay na MacBooku skoro istnieje taka możliwość i kiedyś nie powodowało to problemów?
21-08-2023 21:37
Aby dodać kartę do MacBooka z czytnikiem Touch ID:
- otwórz na MacBooku Preferencje systemowe
- otwórz sekcję Wallet i Apple Pay i wybierz opcję Dodaj inną kartę
- zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka lub wprowadź dane karty ręcznie
- wybierz opcję Contact Center jako metoda potwierdzenia dodania karty do Apple Pay
- otrzymasz powiadomienie PUSH z aplikacji mobilnej Moje ING z prośbą o potwierdzenie dodania karty do Apple Pay na MacBooku
- potwierdź dodanie karty do Apple Pay na MacBooku kodem PIN do aplikacji mobilnej. Jeśli nie otrzymasz pusha zaloguj się do aplikacji mobilnej. Ekran potwierdzenia wyświetli się jako pierwszy po zalogowaniu.
Aby potwierdzić dodanie karty do portfela cyfrowego Apple Pay musisz być użytkownikiem najnowszej wersji aplikacji mobilnej Moje ING.
Możesz potwierdzić dodanie karty do Apple Pay na Macbooku na telefonie z systemem iOS lub Android.
25-08-2023 14:46
Dziękuję za odpowiedź, ale to jest to samo co mówią na infolinii a działa inaczej - czy można prosić, zanim podacie Państwo odpowiedź to sami zweryfikujcie czy podane przez Was "instrukcje" do rozwiązywania problemów rzeczywiście działają.
U mnie nadal nie można dodać karty do ApplePay na MacBooku i dodam, że wszystko mam aktualne (system, wersja mobilna ING etc...) a to co się dzieje jest przeze mnie opisane post wyżej - nic się w tej kwestii nie zmieniło.
Bardzo będę wdzięczny za pomoc.
25-08-2023 14:57
Jeśli przesłana instrukcja nie pomogła, połącz się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji, w prawym, dolnym rogu. Zgłosimy Twoją sprawę do działu technicznego.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |