Odpowiedz

Zablokowana płatność pomimo środków na koncie

Dobry wieczór,

przed chwilą byłam w sklepie i płatność nie przeszła pomimo tego iż mam środki na koncie. Otrzymałam wiadomość, że ING zablokował próbę płatności "zastrzeżoną kartą". Ja nigdy mojej nie zastrzegałam i miałam wystarczające środki na koncie. O co tu chodzi? Czy mogę spróbować zapłacić jeszcze raz i wprowadzić PIN? 

Justyna 

Odpowiedz
0 Lajków
JustynekMH
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
18-12-2024
Wiadomość 1 z 2 (659 wyświetleń)

Re: Zablokowana płatność pomimo środków na koncie

Cześć, 

wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na czacie po zalogowaniu się w aplikacji Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i wszystko wyjaśnimy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
614
129
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (604 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Witam

 

Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem. 

 

Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien

...

18-07-2025
ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE

ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE Emotikon: Szczęśliwy 

 

Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.

Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje

...

18-07-2025
Kredyt Hipoteczny

Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera

...

18-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy