16-06-2025 20:48
Dobry wieczór,
przed chwilą byłam w sklepie i płatność nie przeszła pomimo tego iż mam środki na koncie. Otrzymałam wiadomość, że ING zablokował próbę płatności "zastrzeżoną kartą". Ja nigdy mojej nie zastrzegałam i miałam wystarczające środki na koncie. O co tu chodzi? Czy mogę spróbować zapłacić jeszcze raz i wprowadzić PIN?
Justyna
17-06-2025 21:03
Cześć,
wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na czacie po zalogowaniu się w aplikacji Moje ING. Sprawdzimy tę sytuację i wszystko wyjaśnimy.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |