26-02-2022 12:47
28-02-2022 15:33
Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego.
Kartę Visa możesz powiązać przez swoją bankowość internetową. Taka opcja dostępna jest po kliknięciu w szczegóły karty.
05-03-2022 22:06
"Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego"- czy za powiązanie z karą visa będę ponosił dodatkowe opłaty miesięczne?
06-03-2022 17:40
Nie, za podłączenie karty Visa do konta walutowego nie pobieramy dodatkowej opłaty.
Zerknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tym rozwiązaniu:
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/karta-wielowalutowa
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024