26-02-2022 12:47
28-02-2022 15:33
Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego.
Kartę Visa możesz powiązać przez swoją bankowość internetową. Taka opcja dostępna jest po kliknięciu w szczegóły karty.
05-03-2022 22:06
"Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego"- czy za powiązanie z karą visa będę ponosił dodatkowe opłaty miesięczne?
06-03-2022 17:40
Nie, za podłączenie karty Visa do konta walutowego nie pobieramy dodatkowej opłaty.
Zerknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tym rozwiązaniu:
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/karta-wielowalutowa
Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Dzień dobry,
Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy
... 30-05-2023Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić
29-05-2023