Odpowiedz

Wypłatą euro w bankomacie.

Witam, chciałem się zapytać o wypłatę euro z bankomatu ING a mianowicie dwie kwestie. Mam konto złotówkowe i euro czy kartą do konta złotówkowego w bankomacie mogę pobrać euro, które mam na koncie walutowym? Druga kwestia czy nie mając euro na koncie też można wypłacić euro, ale kwota zostanie ściągniętą z konta złotówkowego i z jakim przelicznikiem. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
vadajtis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (17 413 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego. 

Kartę Visa możesz powiązać przez swoją bankowość internetową. Taka opcja dostępna jest po kliknięciu w szczegóły karty. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
354
68
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (17 316 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

"Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego"- czy za powiązanie z karą visa będę ponosił dodatkowe opłaty miesięczne?

Odpowiedz
0 Lajków
Adam_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2022
Wiadomość 3 z 4 (17 095 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

Nie, za podłączenie karty Visa do konta walutowego nie pobieramy dodatkowej opłaty.
Zerknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tym rozwiązaniu:
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/karta-wielowalutowa

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1034
205
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (17 057 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Problem z aplikacją ING na telefonie Ralme 7 pro

Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing

...

30-05-2023
Brak dostępu do Archiwum dokumentów

Dzień dobry,

Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy

...

30-05-2023
Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 

29-05-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy