Odpowiedz

Wypłatą euro w bankomacie.

Witam, chciałem się zapytać o wypłatę euro z bankomatu ING a mianowicie dwie kwestie. Mam konto złotówkowe i euro czy kartą do konta złotówkowego w bankomacie mogę pobrać euro, które mam na koncie walutowym? Druga kwestia czy nie mając euro na koncie też można wypłacić euro, ale kwota zostanie ściągniętą z konta złotówkowego i z jakim przelicznikiem. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
vadajtis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-04-2020
Wiadomość 1 z 4 (11 073 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego. 

Kartę Visa możesz powiązać przez swoją bankowość internetową. Taka opcja dostępna jest po kliknięciu w szczegóły karty. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
300
58
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (10 976 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

"Z naszego bankomatu walutowego możesz wypłacić walutę tylko jeśli posiadasz konto walutowe powiązane kartą Visa lub kartą Maestro do konta walutowego"- czy za powiązanie z karą visa będę ponosił dodatkowe opłaty miesięczne?

Odpowiedz
0 Lajków
Adam_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-03-2022
Wiadomość 3 z 4 (10 755 wyświetleń)

Re: Wypłatą euro w bankomacie.

Nie, za podłączenie karty Visa do konta walutowego nie pobieramy dodatkowej opłaty.
Zerknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tym rozwiązaniu:
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/karta-wielowalutowa

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
958
196
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (10 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

W poprzednim harmonogramie miałem wszystkie raty po 304zł. Dziś dostałem nowy harmonogram w którym najbliższa październikowa rata to 712zl a każda kolejna to 304zł. Dlaczego tak jest? Mam WIBOR 6, kol...

01-10-2022
sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Dosłam dziś w nocy  (godz.01:01) sms treści:

ING Bank Śląski:Nic się nie martw, Twoja karta jest już zastrzeżona ...

 

Nie zastrzegałam karty i w  Moim ING na szczęście karty są nadal aktywne.

 

Czy to błą

...

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy