Odpowiedz

Wymiana karty

Dzień dobry!
Jestem posiadaczem konta Mobi i chciałem zamówić swoją własną kartę do konta jednak w aplikacji coś poszło nie tak i automatycznie zamówilo mi kartę. Myślałem, że będzie to standardowa karta ale jednak przyszła karta "baw się i pracuj". Myślę, że nie jest to mój błąd, a błąd banku. Nie chcę tej karty. Czy mogą ją wymienić?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 426 wyświetleń)

Re: Wymiana karty

Jak zamawiasz kartę do konta w usłudze Moje ING, wybierasz typ karty. Osobno masz do wyboru opcję dla standardowej karty, dla karty
z własnym projektem i karty naklejki.


Zamówienie karty 
Jeżeli zaznaczyłeś  kartę z własnym wizerunkiem,  miałeś do wyboru własny projekt lub wybór z naszej galerii. Jak pominąłeś te opcje
w telefonie i przeszedłeś dalej (nie wgrałeś swojego projektu/nie wybrałeś innego z galerii), zamówiłeś kartę właśnie z tym projektem „baw się
i pracuj”.


Zmiana wizerunku karty
Możesz zmienić wygląd swojej karty. Wtedy wchodzisz w szczegóły swojej karty z zakładki Moje finanse/karty i płatności telefonem. Tam znajdziesz opcję „zmień wizerunek karty”.


Za kolejną zmianę wyglądu karty naliczymy opłatę 15 zł. Jeśli się z nią nie zgadzasz, będziesz mógł ją zareklamować.
Jeśli chciałbyś kartę ze standardowym wizerunkiem, możesz obecną zamknąć w oddziale. Na miejscu będziesz mógł zamówić nową kartę. 
Nową kartę wysyłamy na adres korespondencyjny do 8 dni roboczych. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 379 wyświetleń)

Re: Wymiana karty

Owszem, nie zgadzam się dlatego iż aplikacja zamówiła to tak jakby automatycznie. Nie miałem tego panelu z wyborem karty. Jak wygląda proces reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojdi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 366 wyświetleń)

Re: Wymiana karty

Gdy zamówisz nową kartę z innym wizerunkiem, to naliczymy za nią opłatę 15 zł. 
Jeśli chcesz zareklamować tę opłatę, to możesz to zrobić na kilka sposobów:
- w Moim ING - przez zakładkę ,,Wiadomości" lub na czacie,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (w dni robocze od 8:00 do 19:00),
- w oddziale banku. 

Analitycy odniosą się do Twojego zgłoszenia i otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 306 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy