25-04-2019 12:32
26-04-2019 13:06
Jak zamawiasz kartę do konta w usłudze Moje ING, wybierasz typ karty. Osobno masz do wyboru opcję dla standardowej karty, dla karty
z własnym projektem i karty naklejki.
Zamówienie karty
Jeżeli zaznaczyłeś kartę z własnym wizerunkiem, miałeś do wyboru własny projekt lub wybór z naszej galerii. Jak pominąłeś te opcje
w telefonie i przeszedłeś dalej (nie wgrałeś swojego projektu/nie wybrałeś innego z galerii), zamówiłeś kartę właśnie z tym projektem „baw się
i pracuj”.
Zmiana wizerunku karty
Możesz zmienić wygląd swojej karty. Wtedy wchodzisz w szczegóły swojej karty z zakładki Moje finanse/karty i płatności telefonem. Tam znajdziesz opcję „zmień wizerunek karty”.
Za kolejną zmianę wyglądu karty naliczymy opłatę 15 zł. Jeśli się z nią nie zgadzasz, będziesz mógł ją zareklamować.
Jeśli chciałbyś kartę ze standardowym wizerunkiem, możesz obecną zamknąć w oddziale. Na miejscu będziesz mógł zamówić nową kartę.
Nową kartę wysyłamy na adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.
26-04-2019 18:41
27-04-2019 18:36
Gdy zamówisz nową kartę z innym wizerunkiem, to naliczymy za nią opłatę 15 zł.
Jeśli chcesz zareklamować tę opłatę, to możesz to zrobić na kilka sposobów:
- w Moim ING - przez zakładkę ,,Wiadomości" lub na czacie,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (w dni robocze od 8:00 do 19:00),
- w oddziale banku.
Analitycy odniosą się do Twojego zgłoszenia i otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |