Odpowiedz

Wymiana karty

Dzień dobry!
Jestem posiadaczem konta Mobi i chciałem zamówić swoją własną kartę do konta jednak w aplikacji coś poszło nie tak i automatycznie zamówilo mi kartę. Myślałem, że będzie to standardowa karta ale jednak przyszła karta "baw się i pracuj". Myślę, że nie jest to mój błąd, a błąd banku. Nie chcę tej karty. Czy mogą ją wymienić?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (1 750 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wymiana karty

Jak zamawiasz kartę do konta w usłudze Moje ING, wybierasz typ karty. Osobno masz do wyboru opcję dla standardowej karty, dla karty
z własnym projektem i karty naklejki.


Zamówienie karty 
Jeżeli zaznaczyłeś  kartę z własnym wizerunkiem,  miałeś do wyboru własny projekt lub wybór z naszej galerii. Jak pominąłeś te opcje
w telefonie i przeszedłeś dalej (nie wgrałeś swojego projektu/nie wybrałeś innego z galerii), zamówiłeś kartę właśnie z tym projektem „baw się
i pracuj”.


Zmiana wizerunku karty
Możesz zmienić wygląd swojej karty. Wtedy wchodzisz w szczegóły swojej karty z zakładki Moje finanse/karty i płatności telefonem. Tam znajdziesz opcję „zmień wizerunek karty”.


Za kolejną zmianę wyglądu karty naliczymy opłatę 15 zł. Jeśli się z nią nie zgadzasz, będziesz mógł ją zareklamować.
Jeśli chciałbyś kartę ze standardowym wizerunkiem, możesz obecną zamknąć w oddziale. Na miejscu będziesz mógł zamówić nową kartę. 
Nową kartę wysyłamy na adres korespondencyjny do 8 dni roboczych. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
207
63
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (1 703 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wymiana karty

Owszem, nie zgadzam się dlatego iż aplikacja zamówiła to tak jakby automatycznie. Nie miałem tego panelu z wyborem karty. Jak wygląda proces reklamacji?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojdi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
19-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (1 690 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wymiana karty

Gdy zamówisz nową kartę z innym wizerunkiem, to naliczymy za nią opłatę 15 zł. 
Jeśli chcesz zareklamować tę opłatę, to możesz to zrobić na kilka sposobów:
- w Moim ING - przez zakładkę ,,Wiadomości" lub na czacie,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (w dni robocze od 8:00 do 19:00),
- w oddziale banku. 

Analitycy odniosą się do Twojego zgłoszenia i otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
551
122
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 630 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem


@IlonaU:

W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.


Czy to się już wydarzyło?

28-05-2020
Re.: Obniżenie stóp procentowych a kredyt ze stałym oprocentowaniem

Ale o co konkretnie pytasz? Jeśli masz poważne problemy, to zamiast pisać tutaj proponuję skontaktować się z Twoim doradcą kredytowym i omówić możliwości. Możesz skorzystać z restrukturyzacji lub ewen

...

28-05-2020
konto oszczędnościowe

Witam

Jakiś czas temu zmarła moja żona. Mieliśmy wspólne konto pod które było podpięte konto oszczędnościowe.W oddziale zgłosiłem, że małżonka nie żyje, chciałem zlikwidować jej kartę płatniczą. Okazał

...

28-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy