Odpowiedz

Wydanie nowej karty

Moja karta debetowa jest wazna do stycznia 2020. Niestety nie bedzie mnie wtedy w Polsce, zeby odebrac nowa, a oczywiscie nie chce tracic dostepu do srodkow na koncie na kilka miesiecy. Rozumiem, ze w takiej sytuacji mam 2 opcje: zastrzec karte i zamowic nowa, ewentualnie zamowic karte z wybranym przeze mnie wizerunkiem i wtedy ta stara zostanie automatycznie uniewazniona, a ja dostane nowa z wybrana grafika. Rozumiem, ze w obu przypadkach nowowydana karta bedzie automatycznie wazna 5 lat od daty wydania, a jej wydanie bedzie kosztowac 15PLN? Otrzymalam takze informacje, ze moze to byc tylko "wymiana" starej karty i bedzie ona posiadac ta sama date waznosci, co kompletnie mnie nie urzadza, dlatego chcialam to zweryfikowac. 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Magda_G
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 6 (15 324 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

[ Edytowane ]

Dobrze, że piszesz w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy Warto doprecyzować informacje.
Rozumiem, że masz kartę do konta osobistego. 
Przesyłam kilka wskazówek Emotikon: Szczęśliwy
1. Możesz zareklamować kartę: 

  • na naszej infolinii pod numerem +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7,
  • wydanie nowej karty jest bezpłatne.

2. Możesz zmienić jej wizerunek przez Moje ING. Wystarczy, że wybierzesz opcje:

  • Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Zmień wizerunek karty,
  • zmiana wizerunku to koszt 15 zł (chyba, że jesteś w przedziale wiekowym 18-26 lat, masz konto Direct i pierwszy raz będziesz zamawiać taką kartę - wtedy nie ponosisz tej opłaty).

3. Jeżeli wyjeżdżasz na dłuższy czas (około 3 miesiące przed utratą ważności karty) - możesz zmienić adres na zagraniczny - wtedy prześlemy odnowioną kartę na nowy adres.
Możesz go zmienić:

  • w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia,
  • telefonicznie pod tym samym numerem infolinii,
  • w dowolnym oddziale banku.

Niezależnie od opcji, którą wybierzesz - nowa karta będzie na okres 5 lat Emotikon: Szczęśliwy 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 6 (15 286 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Tak, chodzi o karte do konta osobistego. Najbardziej podoba mi sie opcja wyslania karty poza granice Polski (Tylko UE czy takze poza UE?). Chcialabym tylko doprecyzowac jedna rzecz - gdy normalnie dostaje nowa karte, zawsze pierwsza transakcje przeprowadzam w bankomacie ING w Polsce lub generalnie w Polsce. Czy w takim przypadku nie bedzie problemu? Co jesli karta nie bedzie dzialac? 

Odpowiedz
0 Lajków
Magda_G
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 3 z 6 (15 281 wyświetleń)

Re: Re.: Wydanie nowej karty

Kartę możemy wysłać także poza granice Unii Europejskiej Emotikon: Szczęśliwy 

Faktycznie, rekomendujemy aby pierwsze użycie karty miało miejsce w Polsce. Jeśli nie masz takiej możliwości spróbuj za granicą. Może zdarzyć się jednak tak, że kod PIN się nie zaczyta od razu. W tej sytuacji powinnaś spróbować ponownie.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (15 253 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

Za jaki czas do wygaśnięcia terminu ważności karty mam zamówić nową kartę? (Jeżeli jestem za granicą na dłużej).

Dziękuję z góry

Odpowiedz
0 Lajków
Reving
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
16-02-2021
Wiadomość 5 z 6 (7 984 wyświetleń)

Re: Re.: Wydanie nowej karty

Kartę do konta wysyłamy automatycznie na adres korespondencyjny, który widzimy w naszych systemach. Robimy to w ostatnim miesiącu ważności obecnej karty do konta. Analogicznie postępujemy z kartami kredytowymi. Jeżeli adres korespondencyjny w naszych systemach nie jest aktualny, to możesz go zmienić w swojej bankowości internetowej Moje ING po wejściu w opcjach w Moje dane > Dane osobiste lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (7 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy