Odpowiedz

Wydanie nowej karty

Moja karta debetowa jest wazna do stycznia 2020. Niestety nie bedzie mnie wtedy w Polsce, zeby odebrac nowa, a oczywiscie nie chce tracic dostepu do srodkow na koncie na kilka miesiecy. Rozumiem, ze w takiej sytuacji mam 2 opcje: zastrzec karte i zamowic nowa, ewentualnie zamowic karte z wybranym przeze mnie wizerunkiem i wtedy ta stara zostanie automatycznie uniewazniona, a ja dostane nowa z wybrana grafika. Rozumiem, ze w obu przypadkach nowowydana karta bedzie automatycznie wazna 5 lat od daty wydania, a jej wydanie bedzie kosztowac 15PLN? Otrzymalam takze informacje, ze moze to byc tylko "wymiana" starej karty i bedzie ona posiadac ta sama date waznosci, co kompletnie mnie nie urzadza, dlatego chcialam to zweryfikowac. 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Magda_G
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 6 (14 219 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

[ Edytowane ]

Dobrze, że piszesz w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy Warto doprecyzować informacje.
Rozumiem, że masz kartę do konta osobistego. 
Przesyłam kilka wskazówek Emotikon: Szczęśliwy
1. Możesz zareklamować kartę: 

  • na naszej infolinii pod numerem +48 32 357 00 12. Jest ona czynna 24/7,
  • wydanie nowej karty jest bezpłatne.

2. Możesz zmienić jej wizerunek przez Moje ING. Wystarczy, że wybierzesz opcje:

  • Karty i płatności telefonem/Visa zbliżeniowa/Zmień wizerunek karty,
  • zmiana wizerunku to koszt 15 zł (chyba, że jesteś w przedziale wiekowym 18-26 lat, masz konto Direct i pierwszy raz będziesz zamawiać taką kartę - wtedy nie ponosisz tej opłaty).

3. Jeżeli wyjeżdżasz na dłuższy czas (około 3 miesiące przed utratą ważności karty) - możesz zmienić adres na zagraniczny - wtedy prześlemy odnowioną kartę na nowy adres.
Możesz go zmienić:

  • w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia,
  • telefonicznie pod tym samym numerem infolinii,
  • w dowolnym oddziale banku.

Niezależnie od opcji, którą wybierzesz - nowa karta będzie na okres 5 lat Emotikon: Szczęśliwy 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 6 (14 181 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Tak, chodzi o karte do konta osobistego. Najbardziej podoba mi sie opcja wyslania karty poza granice Polski (Tylko UE czy takze poza UE?). Chcialabym tylko doprecyzowac jedna rzecz - gdy normalnie dostaje nowa karte, zawsze pierwsza transakcje przeprowadzam w bankomacie ING w Polsce lub generalnie w Polsce. Czy w takim przypadku nie bedzie problemu? Co jesli karta nie bedzie dzialac? 

Odpowiedz
0 Lajków
Magda_G
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 3 z 6 (14 176 wyświetleń)

Re: Re.: Wydanie nowej karty

Kartę możemy wysłać także poza granice Unii Europejskiej Emotikon: Szczęśliwy 

Faktycznie, rekomendujemy aby pierwsze użycie karty miało miejsce w Polsce. Jeśli nie masz takiej możliwości spróbuj za granicą. Może zdarzyć się jednak tak, że kod PIN się nie zaczyta od razu. W tej sytuacji powinnaś spróbować ponownie.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (14 148 wyświetleń)

Re.: Wydanie nowej karty

Za jaki czas do wygaśnięcia terminu ważności karty mam zamówić nową kartę? (Jeżeli jestem za granicą na dłużej).

Dziękuję z góry

Odpowiedz
0 Lajków
Reving
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
16-02-2021
Wiadomość 5 z 6 (6 879 wyświetleń)

Re: Re.: Wydanie nowej karty

Kartę do konta wysyłamy automatycznie na adres korespondencyjny, który widzimy w naszych systemach. Robimy to w ostatnim miesiącu ważności obecnej karty do konta. Analogicznie postępujemy z kartami kredytowymi. Jeżeli adres korespondencyjny w naszych systemach nie jest aktualny, to możesz go zmienić w swojej bankowości internetowej Moje ING po wejściu w opcjach w Moje dane > Dane osobiste lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (6 806 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy