13-03-2019 16:38
Moja karta debetowa jest wazna do stycznia 2020. Niestety nie bedzie mnie wtedy w Polsce, zeby odebrac nowa, a oczywiscie nie chce tracic dostepu do srodkow na koncie na kilka miesiecy. Rozumiem, ze w takiej sytuacji mam 2 opcje: zastrzec karte i zamowic nowa, ewentualnie zamowic karte z wybranym przeze mnie wizerunkiem i wtedy ta stara zostanie automatycznie uniewazniona, a ja dostane nowa z wybrana grafika. Rozumiem, ze w obu przypadkach nowowydana karta bedzie automatycznie wazna 5 lat od daty wydania, a jej wydanie bedzie kosztowac 15PLN? Otrzymalam takze informacje, ze moze to byc tylko "wymiana" starej karty i bedzie ona posiadac ta sama date waznosci, co kompletnie mnie nie urzadza, dlatego chcialam to zweryfikowac.
Pozdrawiam
14-03-2019 16:22 | Edytowano: 14-03-2019 16:24
Dobrze, że piszesz w tej sprawie Warto doprecyzować informacje.
Rozumiem, że masz kartę do konta osobistego.
Przesyłam kilka wskazówek
1. Możesz zareklamować kartę:
2. Możesz zmienić jej wizerunek przez Moje ING. Wystarczy, że wybierzesz opcje:
3. Jeżeli wyjeżdżasz na dłuższy czas (około 3 miesiące przed utratą ważności karty) - możesz zmienić adres na zagraniczny - wtedy prześlemy odnowioną kartę na nowy adres.
Możesz go zmienić:
Niezależnie od opcji, którą wybierzesz - nowa karta będzie na okres 5 lat
14-03-2019 16:29
Dziekuje bardzo za odpowiedz. Tak, chodzi o karte do konta osobistego. Najbardziej podoba mi sie opcja wyslania karty poza granice Polski (Tylko UE czy takze poza UE?). Chcialabym tylko doprecyzowac jedna rzecz - gdy normalnie dostaje nowa karte, zawsze pierwsza transakcje przeprowadzam w bankomacie ING w Polsce lub generalnie w Polsce. Czy w takim przypadku nie bedzie problemu? Co jesli karta nie bedzie dzialac?
15-03-2019 16:49
Kartę możemy wysłać także poza granice Unii Europejskiej
Faktycznie, rekomendujemy aby pierwsze użycie karty miało miejsce w Polsce. Jeśli nie masz takiej możliwości spróbuj za granicą. Może zdarzyć się jednak tak, że kod PIN się nie zaczyta od razu. W tej sytuacji powinnaś spróbować ponownie.
17-02-2021 00:20
Za jaki czas do wygaśnięcia terminu ważności karty mam zamówić nową kartę? (Jeżeli jestem za granicą na dłużej).
Dziękuję z góry
17-02-2021 23:09
Kartę do konta wysyłamy automatycznie na adres korespondencyjny, który widzimy w naszych systemach. Robimy to w ostatnim miesiącu ważności obecnej karty do konta. Analogicznie postępujemy z kartami kredytowymi. Jeżeli adres korespondencyjny w naszych systemach nie jest aktualny, to możesz go zmienić w swojej bankowości internetowej Moje ING po wejściu w opcjach w Moje dane > Dane osobiste lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7).
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |