Odpowiedz

Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Wygasła mi w maju stara karta wirtualna. Otrzymałem nową. Podczas próby płatności wpisuję dane karty i kod CVV, w aplikacji mobilnej pojawia się ekran do wpisania pinu i wygląda na to, że płatność przebiega prawidłowo. Jednak po chwili dostaję komunikat na stronie sklepu, że płatność odrzucona, a w aplikacji mobilnej wyskakuje mi monit o aktywacji karty. W swojej głupocie kliknąłem "Aktywuj VISA mobile - płatności w internecie" sądząc, że jest to ta brakująca aktywacja. Zgodziłem się przy tym na przetwarzanie moich danych przez jakieś dodatkowe podmioty. 

Jednak mimo to, płatności dalej kończą się tym samym komunikatem, a ani w aplikacji mobilnej, ani w internetowej nie ma żadnego odnośnika do aktywacji karty. Nie widać też w żadnym interfejsie użytkownika aby stan karty był "Nieaktywna". 

Jest to dość mylące i frustrujące gdy brak jest jednoznacznych komunikatów. 

Odpowiedz
0 Lajków
wiktor83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-06-2023
Wiadomość 1 z 4 (6 460 wyświetleń)

Re: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Przepraszamy za niedogodności. Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (dostępny na dole strony, po zalogowaniu). Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (6 406 wyświetleń)

Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Witaj, czy udało się rozwiązać problem ? U mnie dokładnie ta sama sytuacja, ale na czacie nikt nie odpowiadał i poddałam się : (
Odpowiedz
0 Lajków
Aniam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-09-2023
Wiadomość 3 z 4 (5 372 wyświetleń)

Re: Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Aniam, dzisiaj na czacie jesteśmy do 16:00, zapraszamy do kontaktu w sprawie karty. Niestety przez Społeczność nie sprawdzimy informacji o Twojej karcie w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy