Odpowiedz

Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Wygasła mi w maju stara karta wirtualna. Otrzymałem nową. Podczas próby płatności wpisuję dane karty i kod CVV, w aplikacji mobilnej pojawia się ekran do wpisania pinu i wygląda na to, że płatność przebiega prawidłowo. Jednak po chwili dostaję komunikat na stronie sklepu, że płatność odrzucona, a w aplikacji mobilnej wyskakuje mi monit o aktywacji karty. W swojej głupocie kliknąłem "Aktywuj VISA mobile - płatności w internecie" sądząc, że jest to ta brakująca aktywacja. Zgodziłem się przy tym na przetwarzanie moich danych przez jakieś dodatkowe podmioty. 

Jednak mimo to, płatności dalej kończą się tym samym komunikatem, a ani w aplikacji mobilnej, ani w internetowej nie ma żadnego odnośnika do aktywacji karty. Nie widać też w żadnym interfejsie użytkownika aby stan karty był "Nieaktywna". 

Jest to dość mylące i frustrujące gdy brak jest jednoznacznych komunikatów. 

Odpowiedz
0 Lajków
wiktor83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-06-2023
Wiadomość 1 z 4 (9 412 wyświetleń)

Re: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Przepraszamy za niedogodności. Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (dostępny na dole strony, po zalogowaniu). Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (9 358 wyświetleń)

Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Witaj, czy udało się rozwiązać problem ? U mnie dokładnie ta sama sytuacja, ale na czacie nikt nie odpowiadał i poddałam się : (
Odpowiedz
0 Lajków
Aniam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-09-2023
Wiadomość 3 z 4 (8 324 wyświetleń)

Re: Re.: Twoja karta *XXXX jest nieaktywna. Aktywuj kartę aby zapłacić. Kliknij.

Aniam, dzisiaj na czacie jesteśmy do 16:00, zapraszamy do kontaktu w sprawie karty. Niestety przez Społeczność nie sprawdzimy informacji o Twojej karcie w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (8 297 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy