19-02-2020 13:13
20-02-2020 14:24
20-02-2020 14:42
20-02-2020 15:26
24-05-2021 15:08
25-05-2021 15:31
@Mateusz26 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Transakcje kartą w odróżnieniu od przelewów bankowych nie są w pełni autoryzowane przez bank, a przez organizację płatniczą. Te oferują zabezpieczenie w postaci 3D Secure, niestety jednak to od odbiorcy transakcji zależy, czy wymaga takiej autoryzacji. Jeśli już zgłosiłeś sprawę, proszę, pozwól nam działać. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko już coś ustalimy.
27-02-2022 21:19 | Edytowano: 27-02-2022 21:22
01-03-2022 13:34
Jak zakończyła się twoja sprawa? Uznanie warunkowe a później uznali czy nie?
01-03-2022 20:32
Cała kwota wróciła na moje konto.
23-03-2022 19:17
ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |