Odpowiedz
Highlighted

Płatność kartą kredytową za zakupy w sklepach internetowych i allegro

Czy przy płatności karta kredytową za zakupy w Internecie (allegro czy sklep internetowy) są naliczane odsetki, czy można ich uniknąć tak jak w przypadku płatności bezgotówkowych w sklepie stacjonarnym?

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
34
1
02-08-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 154 wyświetleń)
Highlighted

Re: Płatność kartą kredytową za zakupy w sklepach internetowych i allegro

Płatność kartą w internecie (gdy podajesz dane z karty) traktujemy jako bezgotówkową. Zasada taka, jak w przypadku płacenia kartą w sklepie przez terminal płatniczy. Nie zapłacisz odsetek od tych transakcji pod warunkiem, że spłacisz całość zadłużenia na rachunku karty w terminie wyznaczonym na zestawieniu transakcji.
Pamiętaj jednak, że zasada dotyczy tylko tych płatności. Gdy wypłacisz gotówkę z bankomatu, zlecisz przelew z karty kredytowej - odsetki naliczamy od momentu zaksięgowania transakcji do spłaty całego zadłużenia na karcie kredytowej.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
67
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (5 081 wyświetleń)
Highlighted

Re: Płatność kartą kredytową za zakupy w sklepach internetowych i allegro

Próbowałem zapłacić kartą za zakupy na Allegro, ale na kilka prób, każda płatność nie powiodła się..., pomimo, iż zostały podane wymagane dane karty.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
34
1
02-08-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 998 wyświetleń)
Highlighted

Re: Płatność kartą kredytową za zakupy w sklepach internetowych i allegro

Proszę, sprawdź jeszcze swoje limity transakcyjne do karty kredytowej na płatność w internecie. Limit sprawdzisz i zmienisz w Moje ING – Moje finanse – Karta kredytowa – Limity.

Jeżeli będziesz miał limit na kwotę, która była wyższa niż płatność kartą, to musielibyśmy sprawdzić Twoje próby płatności. Proszę napisz do nas przez Moje ING – Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 12.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Guru finansów
Guru finansów icon
507
102
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 955 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z profilem zaufanym

Kilka lat temu założyłam profil zaufany, weryfikując dane przez bank. Po zmianie nazwiska i zmianie danych musiałam zmienić dane w profilu i w banku i od tego czasu mam problem. Mój profil zaufany nie

...

27-11-2020
Re: Wydłużenie czasu na uruchomienie.

Przykro mi, ale standardowo nie wydłużamy tego terminu Emotikon: Smutny Data na wniosku o uruchomienie nie może być późniejsza niż dzień, w którym czas na uruchomienie się kończy. 

 

27-11-2020
Re: Błąd w dokumentach po decyzji ostatecznej, ile czasu na poprawę?

Niestety przez forum nie możemy niczego sprawdzić. Jeśli wniosek składałeś u pośrednika, proszę żebyś kontaktował się z nim. Jak tylko będzie miał informacje, na pewno Ci je przekaże. 

 

27-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy