23-01-2019 03:51
Witam!
Czy Naklejka Zbliżak VISA odnawia się, tzn. czy po upływie terminu ważności (po 4 latach) otrzymam nowy zbliżak pocztą?
23-01-2019 07:47
Karty Zbliżak Visa nie odnawiamy automatycznie po upływie terminu ważności. Kartę zamkniemy i możesz ją zniszczyć, i wyrzucić lub zostawić na pamiątkę
Nową kartę zamówisz w Moim ING w zakładce Oferta ING> Karty i płatności telefonem> Karty do konta i przedpłacone> Zbliżak Visa. Kartę po zamówieniu wyślemy listem zwykłym pocztą polską i powinna dojść do Ciebie do 8 dni roboczych. Więcej informacji o tej karcie znajdziesz tutaj.
29-08-2020 10:14
Witam,
jest możliwość zamówienia jeszcze takiej naklejki,
obecna uległa uszkodzeniu, została zastrzeżona.
Pozdrawiam
Sebastian
29-08-2020 10:16
@Sebix Przykro mi, ale nie mamy już jej w ofercie.Kartę zastąpiły płatności w telefonie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem
07-09-2020 19:10
Czyli na chwilę obecną nawet jak żona jest współwłaścicielem konta, to może ewentualnie poprosić mężą o kartę, bo drugiej do konta po prostu nie można zamówić? Przecież to absurdalne...
08-09-2020 19:17
Żona jako współwłaścicielka do konta może zamówić imienną kartę dla siebie. Zrobi to w swojej bankowości, po wybraniu wspólnego konta.
08-09-2020 21:34
"Zrobi to w swojej bankowości, po wybraniu wspólnego konta." - może Pani to rozwinąć? Co to znaczy swoja bankowość? Mamy jeden login i hasło do konta i nie da się tam w żaden sposób zamówić żadnej fizycznej karty do konta...
09-09-2020 20:16
Bankowość internetową wydajemy indywidualnie - dla jednej osoby. Nawet w przypadku konta wspólnego, żona powinna mieć swój login, którym będzie się logować do Mojego ING. W tej sytuacji Twoja żona zamówi kartę w oddziale banku. Podczas wizyty możemy wydać również login - wtedy większość dyspozycji będzie już mogła załatwić bez wychodzenia z domu
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024