Odpowiedz

Brak karty zamówionej do konta

Nie wiem czy to normalne w ING ale zamówiłem kartę do konta Visa. Minęło 6 dni roboczych od wysyłki i ja karty dalej nie dostałem. 

Przeszedłem do ING z mBanku i zamknąłem konto w mBanku bo Pani powiedziała na czacie, że na 100% kartę do wtorku dostałem. Zaufałem jej. Dzisiaj zamknąłem konto definitywnie w mBanku w oddziale i otwieram skrzynkę a tam pusto. Jednym słowem zostałem z rachunkiem w ING na który nie mogę wpłacić i wypłacić w cywilizowany sposób czyli kartą. Na czacie powiedzieli, że mam zastrzec kartę i wyrobić sobie nową co znowu zajmie pewnie 2 tygodnie. Koszt kuriera to 50zł czego nie jestem skłonny wydawać i nie mam pewności, że też dojdzie. 

Zawiodłem się na ING. Zostawiliście mnie z kontem bez karty a nie każdy ma aplikację i smartfona aby płacić telefonem czy blikiem albo wydać 9zł aby wpłacić w banku w oddziale. 

 

Zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z ING bo konkurencja w sektorze bankowym jest duża. I nie piszcie, że to wina Poczty Polskiej bo ja jestem klientem banku ING i to u Was zamówiłem usługę a nie na Poczcie Polskiej. Gdybym wiedział wcześniej to szybciej bym do Katowic czy Warszawy pojechał po tą kartę jak mam czekać prawie miesiąc na kartę. 

Odpowiedz
0 Lajków
alekk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 367 wyświetleń)

Re: Brak karty zamówionej do konta

Emotikon: Smutny Jeżeli zakładałeś konto w oddziale, to karta powinna do Ciebie dotrzeć do 8 dni roboczych. Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie dotarła i tyle to trwa Emotikon: Smutny Niestety, tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów. Proszę, napisz do na na czacie w Moim ING jeszcze raz lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to i postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem 😊


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 318 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.

07-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani

...

07-03-2025
Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.

 

Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban

...

07-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy