Odpowiedz

Brak karty zamówionej do konta

Nie wiem czy to normalne w ING ale zamówiłem kartę do konta Visa. Minęło 6 dni roboczych od wysyłki i ja karty dalej nie dostałem. 

Przeszedłem do ING z mBanku i zamknąłem konto w mBanku bo Pani powiedziała na czacie, że na 100% kartę do wtorku dostałem. Zaufałem jej. Dzisiaj zamknąłem konto definitywnie w mBanku w oddziale i otwieram skrzynkę a tam pusto. Jednym słowem zostałem z rachunkiem w ING na który nie mogę wpłacić i wypłacić w cywilizowany sposób czyli kartą. Na czacie powiedzieli, że mam zastrzec kartę i wyrobić sobie nową co znowu zajmie pewnie 2 tygodnie. Koszt kuriera to 50zł czego nie jestem skłonny wydawać i nie mam pewności, że też dojdzie. 

Zawiodłem się na ING. Zostawiliście mnie z kontem bez karty a nie każdy ma aplikację i smartfona aby płacić telefonem czy blikiem albo wydać 9zł aby wpłacić w banku w oddziale. 

 

Zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z ING bo konkurencja w sektorze bankowym jest duża. I nie piszcie, że to wina Poczty Polskiej bo ja jestem klientem banku ING i to u Was zamówiłem usługę a nie na Poczcie Polskiej. Gdybym wiedział wcześniej to szybciej bym do Katowic czy Warszawy pojechał po tą kartę jak mam czekać prawie miesiąc na kartę. 

Odpowiedz
0 Lajków
alekk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 141 wyświetleń)

Re: Brak karty zamówionej do konta

Emotikon: Smutny Jeżeli zakładałeś konto w oddziale, to karta powinna do Ciebie dotrzeć do 8 dni roboczych. Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie dotarła i tyle to trwa Emotikon: Smutny Niestety, tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów. Proszę, napisz do na na czacie w Moim ING jeszcze raz lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to i postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem 😊


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 092 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy