08-09-2020 16:24
Nie wiem czy to normalne w ING ale zamówiłem kartę do konta Visa. Minęło 6 dni roboczych od wysyłki i ja karty dalej nie dostałem.
Przeszedłem do ING z mBanku i zamknąłem konto w mBanku bo Pani powiedziała na czacie, że na 100% kartę do wtorku dostałem. Zaufałem jej. Dzisiaj zamknąłem konto definitywnie w mBanku w oddziale i otwieram skrzynkę a tam pusto. Jednym słowem zostałem z rachunkiem w ING na który nie mogę wpłacić i wypłacić w cywilizowany sposób czyli kartą. Na czacie powiedzieli, że mam zastrzec kartę i wyrobić sobie nową co znowu zajmie pewnie 2 tygodnie. Koszt kuriera to 50zł czego nie jestem skłonny wydawać i nie mam pewności, że też dojdzie.
Zawiodłem się na ING. Zostawiliście mnie z kontem bez karty a nie każdy ma aplikację i smartfona aby płacić telefonem czy blikiem albo wydać 9zł aby wpłacić w banku w oddziale.
Zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z ING bo konkurencja w sektorze bankowym jest duża. I nie piszcie, że to wina Poczty Polskiej bo ja jestem klientem banku ING i to u Was zamówiłem usługę a nie na Poczcie Polskiej. Gdybym wiedział wcześniej to szybciej bym do Katowic czy Warszawy pojechał po tą kartę jak mam czekać prawie miesiąc na kartę.
09-09-2020 16:33
Jeżeli zakładałeś konto w oddziale, to karta powinna do Ciebie dotrzeć do 8 dni roboczych. Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie dotarła i tyle to trwa Niestety, tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów. Proszę, napisz do na na czacie w Moim ING jeszcze raz lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy to i postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem 😊
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |