Odpowiedz

Limit zadłużenia proszę o wyjaśnienie

Witam mój problem polega na tym iż wziąłem debet w wysokości 1000, wykorzystałem 550 złoty. Na moim koncie pokazuje jeszcze że z limitu mogę wykorzystać jeszcze 450 złoty ale na dole pokazuje dostępne saldo -219 złoty. Na koncie po zaksięgowaniu debetu miałem 0. Nie mam pojęcia skąd to się wzięło. Czy po wpływie pieniędzy z wypłaty weźmie mi te 550 złoty do limitu i zabierze te -219 jako kwotę 550 złoty czy 769 złoty. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Nawrocik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-09-2020
Wiadomość 1 z 3 (8 468 wyświetleń)

Re.: Limit zadłużenia proszę o wyjaśnienie

Odpowiedz
0 Lajków
Nawrocik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-09-2020
Wiadomość 2 z 3 (8 459 wyświetleń)

Re: Re.: Limit zadłużenia proszę o wyjaśnienie

[ Edytowane ]

Saldo dostępne to rzeczywista kwota pieniędzy, jaką dysponujesz w danym momencie. Prezentujemy je pomniejszone o blokady dla płatności kartą. Wliczamy do niego również limit zadłużenia w koncie. Jeśli na Twoje konto wpłynie wynagrodzenie, automatycznie uzupełni ono wykorzystaną kwotę limitu - 528,59 zł (na bieżący dzień).

W saldzie bieżącym uwzględniamy wszystkie transakcje, które są już zaksięgowane. Nie wliczamy do niego limitu zadłużenia. Możliwe, że na koncie prezentujemy błędnie rozliczoną płatność. Tutaj, nie mam wglądu do Twoich danych w systemie. Abyśmy mogli to dla Ciebie wyjaśnić, proszę - napisz do nas przez czat, w Moim ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (8 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy